קרקס או מחזמר?
המופעים שהכי אהבנו

בטיולים שלנו בדרך כלל לא נשאר לנו מספיק זמן פנוי כדי "סתם לשבת" בהופעה ולנוח. יש הרבה מקומות לראות, המון מסעדות לנסות ובכלל, כל כך הרבה מה להספיק. אז כשאנחנו כבר מחליטים לקנות כרטיס להופעה כדאי שהיא תהיה שווה את הזמן (והמחיר) שהושקע בה. 

אז שבו בנוח והתרווחו, אלו הם המופעים שאנחנו הכי אהבנו ברחבי העולם.

אלאדין, לונדון

Aladdin, London

האמת היא שהבחירה בין מחזות הזמר בלונדון הייתה לא קלה, אבל כשמדובר באחד מסרטי הילדות האהובים עלינו מה כבר יכול להשתבש?

המחזמר ברובו נצמד לסיפור המקורי עם שינויים שהותאמו לבמה. לא תמצאו למשל את החיות המשעשעות אבו (הקוף של אלאדין) ויאגו (התוכי של ג'אפר) אבל כמובן שמצאו להם תחליף הולם ומשעשע במיוחד. גם במקרה של יסמין אם תהיתם, היא לא קיבלה נמר. מבחינת השירים האהובים לא נעשו הרבה שינויים והם מרגשים מתמיד על הבמה בלונדון.

התפאורה המשתנה במהירות מקימה לתחייה את העיר אגרבה ממש מול עיניכם ואם אתם עדיין מנסים לדמיין איך נראה שטיח מעופף במציאות או איך ניתן להיכנס למערת קסמים, כנראה שזו ההופעה בשבילכם. התלבושות המושקעות, האפקטים לאורך המחזמר והבחירה המדויקת של השחקנים גרמו לנו להבין שעשינו את הבחירה הנכונה, כי עם אלאדין אי אפשר לטעות. בין כל רגעי הצחוק וההתרגשות, אין ספק שנהננו מכל רגע. 

למי זה מתאים – לכל המשפחה.

ברוב המקומות שקראנו ההמלצה הגורפת היא שלא לחכות לרגע האחרון לקניית הכרטיסים. אנחנו לא היינו בטוחים באיזה ערב נלך למחזמר, אז יצא שהזמנו את הכרטיסים ביום שלפני ואפילו הצלחנו למצוא מקומות סבירים, אך אם ניתן, עדיף להזמין מראש. אם אתם חיים על הקצה ויש לכם קצת מזל, עדיין יש סיכוי שתצליחו למצוא מקום טוב ברגע האחרון (אבל אנחנו ממש לא מתחייבים על זה). 

גם אם פספסתם את אלאדין, לונדון מלאה במופעים מעולים ולכולם יש ביקוש גבוה ולכן כדאי לכם להערך בהתאם. תוכלו להזמין כרטיסים מראש במחיר מוזל דרך אתר London Theatre Direct .

הבית של המים המרקדים, מקאו
The house of dancing water, Macau

יצא לכם פעם להיכנס לאולם מופעים ועל הכיסאות (הקרובים לבמה) חיכו לכם מגבות? אם מדובר באחד ממופעי המים הגדולים בעולם – מגבות זה מאסט. מדובר בבמת 360 מעלות שמספקת חווית צפייה מעולה מכל המושבים באולם. האמת היא שקצת חששנו כי לא ידענו כמה נרטבים במהלך ההופעה וכאשר ראינו את המגבות תכננו לעבור למקומות מרוחקים יותר (כי מי רוצה להירטב עם בגדי ערב), אבל אנחנו בהחלט שמחים שנשארנו באותם המקומות כי מדובר בחוויה של פעם בחיים. 

העלילה מספרת על נסיכה שמנסה לברוח מהגורל שלה, אמה החורגת שהיא כמובן מכשפה רעה, כולאת אותה בכלוב כדי שלא תירש את כס המלוכה מאביה. אך אל חשש, יש מי שמנסה להציל אותה בעזרת עוד כמה דמויות שתפגשו במופע. הבמה כולה מוצפת במהירות שיא ויכולה להכיל עד 3.7 מיליון גלונים של מים, עם תפאורה שלא ברור איך היא הגיעה לשם, אפקטים קוליים ומוזיקלים, תעלולים, פעלולים ואקרובטיקה שנמשכת מהתקרה ועד מתחת למים, המופע הזה ישאיר אתכם פעורי פה ומלאי התרגשות. הופעה צבעונית, מושקעת ומלאת הפתעות. בנוסף לזה מגיעים לאולם גם אופנועים. מה עוד אפשר לבקש? שימו עליכם מגבת ותהנו מכל רגע. מושלם.

למי זה מתאים? לכל המשפחה.

אנחנו רכשנו את הכרטיסים דרך אתר Klook שמציע קופונים למגוון אטרקציות ופופולרית מאוד באסיה. המחיר בקלוק היה משמעותית זול יותר מאשר באתר הרשמי של המופע או במלונות.

מולאן רוז', פריז
Moulin Rouge, Paris

מולאן רוז' או בתרגום לעברית, טחנת הרוח האדומה הוא שמו של תיאטרון בפריז בו מוצגים מופעי קברט מרשימים. התיאטרון ידוע בטחנת הרוח האדומה המצוייה על גג המבנה. הישיבה באולם היא מסביב לשולחנות והם אינם מסומנים לכן נמליץ (כרגיל) להגיע מוקדם, ברגע הישיבה יונח על שולחנכם בקבוק שמפנייה שיכניס אתכם לאווירה במקום. 

המופע בנוי משעתיים של ריקודים ושירים שלא נפסקים לרגע, עם תלבושות גרנדוזיות שמתחלפות בקצב מסחרר ותפאורה שמשתנה בהתאם לשיר. בין לבין תוכלו להיות עדים לריקוד מתחת למים עם נחש עצום שלא הייתם רוצים לפגוש מחוץ לאולם, אקרובטים וליצנים שלא ישאירו רגע אחד משעמם וכמובן את ריקוד הקאן קאן המפורסם. המופע עמד בכל הציפיות ולא סתם הוא אחד המופעים המפורסמים בעולם. מופע מלהיב, צבעוני ומושקע שיסחוף אתכם לעולם קסום שלא תבינו איך שעתיים עברו להן כל כך מהר.

למי זה מתאים? לקהל הבוגר יותר, התלבושות חשופות והריקודים הנועזים לא משאירים הרבה מקום לדימיון. בהחלט לא מקום לילדים. יש להגיע בלבוש הולם (אין צורך בעניבה אך מכנסיים קצרים וכפכפים לא יתקבלו בברכה).

מחיר הכרטיס לא זול. זהו למעשה זהו המופע היקר ביותר שהיינו בו. אך אם מזמינים מספיק זמן מראש וגמישים בתאריכים ובשעות אפשר למצוא כרטיס במחיר סביר.
אנחנו ממליצים לבדוק באתרי קופונים שונים אם יש דיל משתלם. אנחנו הזמנו את הכרטיסים מאתר GetYourGuide שהיה משתלם יותר מהאתר הרשמי של מולאן רוז׳. 

לפזרנים מביננו – ניתן שדרג את החוויה ולהזמין כרטיס הכולל ארוחת ערב. אם תחליטו ללכת על זה, אז שווה להזמין את הכרטיסים באתר Klook או באתר Tiqets.

אל תשכחו להשתמש בקוד הנחה SOTQPROM5 בעת ביצוע ההזמנה (בתחתית העמוד – Promo code) כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה נוספים באתר Tiqets.

Klook.com

קא - סירק דו סוליי, לאס ווגאס
Ka by Cirque de soleli, Las Vegas

אם המילה קרקס עושה לכם אסוציאציות של אנשים רכובים על פילים או על מגדי עתידות שמופיעים בתוך אוהל רעוע, תחשבו שוב. מדובר בקרקס מודרני לחלוטין שאינו מציג או מתעלל בעלי חיים ובמידת הצורך משתמש בבובות. סירק דו סוליי או בעברית קרקס השמש, נחשב לטוב בעולם בזכות המופעים המיוחדים שלו ולא פעם קרקסים אחרים ברחבי העולם מנסים לחקות אותו, המופעים בנויים מאקרובטיקה ברמה שלא ראיתם, תפאורה מושקעת, פירוטכניקה, אפקטים שונים, לוליינים ומוזיקה המנוגנת בהופעה חיה ע"י תזמורת הנמצאת באולם. 

לסירק דו סוליי יש מספר מופעים, מתוכם שישה מוצגים בעיר בלאס ווגאס, כך גם KA המתקיים במלון MGM.

למי זה מתאים? לכל המשפחה.

המופעים של סירק דו סוליי הם שם דבר ברחבי העולם כך שאם תרצו להזמין כרטיסים למופע נמליץ לעשות זאת מבעוד מועד. אנחנו ממליצים לבדוק באתרי קופונים שונים אם יש דיל משתלם. אנחנו שהינו במלון MGM בו המופע מתקיים והתייעצנו עם צוות הקבלה שמכיר היטב את האולם ואת המופעים השונים.

בסוף החלטנו להזמין את הכרטיסים מאתר Viator שהיה משתלם יותר.

מופע האבירים, צפון איטליה
Medieval Times, Italy

כאן מדובר בסוג שונה של הופעה, אם בדרך כלל נהוג להיכנס לאולם ולשמור על השקט, כללי הנימוס ובטח שלא לאכול תוך כדי, כאן תתבקשו לעשות רעש והרבה. הסיפור הוא על מלך שרוצה לחתן את ביתו הנסיכה וכדי שיוכל לבחור עבורה את הבעל הראוי ביותר, ארבעה אבירים נלחמים זה מול זה על גבי סוסים ועושים הכל כדי לזכות בידה. 

בכניסה למתחם הקהל מחולק לארבע קבוצות לפי ארבעה צבעים כאשר כל אחד מהם מסמל את אחד האבירים. תקבלו כתר מלכותי בצבע האביר שלכם ואז תתחיל הארוחה, הישיבה היא בשולחנות ארוכים ומשותפים. בישיבה יונחו לפניכם קערית מרק, צלחת ממתכת וכוס. האכילה היא ללא סכום כלל כיאה לימי הביניים אז תהיו מוכנים להתלכלך או שתגיעו ערוכים לחגיגה. התפריט כולל טוסט, מרק, עוף, לחם, שתייה ללא הגבלה וקינוח.

לאורך ה"קרב" תצטרכו לעודד את האביר הנבחר בעזרת כלי המתכת שלכם (למה חשבתם שהם שם) עד שבסופו יוכתר האביר הטוב ביותר. 

למי זה מתאים? בגדול המופע מתאים לכל המשפחה, עם זאת אם אתם סובלים מרעשים חזקים נמליץ לוותר הפעם. הארוחה אינה מתאימה לשומרי כשרות.

אנחנו הגענו לקופות בבוקר המופע וכל הכרטיסים כבר נמכרו. לאחר יום כייף בפארק גארדלנד הסמוך ניסינו את מזלנו שוב ובמקרה הייתה בחוץ משפחה שרצתה להיפטר מהכרטיסים שלה, קפצנו על ההזדמנות ושילמנו להם על שני כרטיסים. מסקנה? אל תהיו כמונו, תקנו כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מגיעים עם ילדים.

זכרונות הוי אן, ויאטנם
Hoi An Memories, Vietnam

המופע Hoi An Memories הוא לא רק מופע, הוא נחשב גם לתערוכת האמנות הגדולה ביותר בווייטנאם. יש אפילו כאלה שמשווים אותו לטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים.

המופע עצמו מתקיים בפארק יפהפה שנקרא Hoi An Impressions השוכן בלב אי קטן בעיר הוי אן והוא אטרקציה מרשימה בפני עצמה. לכן אנחנו ממליצים להגיע מספיק זמן לפני המופע המרכזי, כך תוכלו להנות ממופעי חימום קטנים ואזורים מקושטים ומוארים במנורות המסורתיות של הוי אן. הפארק בנוי בסגנון הוי אן העתיקה, הוא אסטטי, מוקפד, מאורגן וכמו שבטח הבנתם – מקום מעולה לצילומים.

המופע המרכזי הוא מופע פולקלור מדהים ומיצג אומנות ברמה עולמית עם למעלה מ-500 רקדנים ושחקנים מקצועיים, פירוטכניקה, תפאורה מרשימה, מופע אורות ומגוון תלבושות. הוא נערך באמפי תיאטרון ענק על במה שפשוט לא נגמרת. מעבר לאגם שנמצא במרכזה תוכלו למצוא ספינות, בתים, גשרים ורקדנים שמגיעים מכל עבר, לאן שלא תסתכלו משהו קורה.

עלילת המופע תיקח אתכם אחורה בזמן לתקופה בה הוי אן הייתה נמל מסחר במהלך המאה ה-16 וה-17. תוכלו לראות את נשות הוי אן של פעם, להיות עדים לעליות והירידות של העיר ולחוות את מסע הצמיחה של הוי אן לאורך 400 שנה.

למי זה מתאים? לכל המשפחה. חובבי האמנות וההיסטוריה יהנו אפילו יותר.

אנחנו רכשנו את הכרטיסים דרך אתר Klook שמציע קופונים למגוון אטרקציות ופופולרית מאוד באסיה. המחיר בקלוק היה משמעותית זול יותר מאשר באתר הרשמי של המופע או במלונות.

Klook.com

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.