להזמין מלון ולקבל על זה כסף

אז סגרתם טיסה ליעד החלומות שלכם ועכשיו הגיע הזמן לבחור איפה תבלו את זמנכם ביעד הנכסף או לחילופין איפה רק תגיעו לישון ולהתקלח. ככה או ככה אתם לא רוצים ליפול על מקום מלוכלך, לא מתאים או שחס וחלילה בכלל לא קיים.

אז אם אתם כמונו, מעדיפים לבדוק הכל בעצמכם ולהגיע לחופשה בראש שקט, תוכלו למצוא את המלון המושלם בשבילכם בכמה שלבים פשוטים, ואם אתם מעדיפים לסגור דרך סוכן תמיד כדאי להעיף מבט נוסף כדי לוודא שהוא עשה את הבחירה הכי טובה בשבילכם. 

איך מתחילים?

פתחתם את האינטרנט ואתם מרגישים שאתם מוצפים במידע? לפני שאתם מתחילים להתבלבל מרוב שמות  ותמונות חישבו רגע מה אתם בעצם מחפשים:

  • עבור מי המלון? זוג / חברים / משפחה
  • מתי נוסעים? כדאי לקחת בחשבון את העונה המומלצת ביעד שלכם ואירועים מיוחדים כמו חגים יהודים, נוצרים, חופשת הקיץ וכו'.
  • מיקום – לא משנה אם אתם נוסעים לעיר אירופאית או לריזורט הכל כלול. מיקום הוא אחד הפרמטרים הכי חשובים בבחירת מלון. השיטה שלנו היא קודם לבדוק איפה נמצאים רוב המקומות שבהם נרצה לבקר ואז מחפשים מלון באותו האזור, אם לא מצאתם ברחוב מרכזי אז חשוב להיות ליד תחנת רכבת או גישה נוחה לתחבורה ציבורית. אם אתם מתכוונים לשכור רכב אל תשכחו לוודא שיש למלון חנייה. טסתם לריזורט מפנק שאתם לא מתכננים לצאת ממנו? תבדקו אם הוא צמוד לחוף (עדיפות לחוף פרטי), מסעדות, טיילת ושאר מקומות בהם בכל זאת תרצו לבקר.
  • מחיר – איך שלא תסתכלו על זה, טיול בחו"ל זאת (בדרך כלל) הוצאה לא קטנה, אנחנו ממליצים לקבוע תקציב לכל הטיול (כולל הכל – טיסות, מלונות, אטרקציות, השכרת רכב, שופינג וכו') ואז לראות כמה אתם רוצים ויכולים להשקיע בכל קטגוריה. (תמיד תקחו בחשבון גם הוצאות לא צפויות)
החזר מכל מלון

ידעתם שאתם יכולים לקבל כסף בחזרה בכל הזמנה של מלון? כן, אתם שומעים נכון, אם אתם כבר מזמינים בסכומים מכובדים למה לא לקבל משהו בחזרה. יש כל מיני תוכניות ואפליקציות שמציעות את השירות הזה וגם כמה כרטיסי אשראי, ניסינו כמה מהם והגענו למסקנה שהכי נוח לנו להשתמש באפליקצית קאשדו מהמחשב או מהטלפון.

איך זה עובד? פשוט! נרשמים לאתר ופעם הבאה שתזמינו מלון תכנסו קודם לאתר קאשדו ומשם לאתר המבוקש (Booking, Hotels.com, Agoda) וזהו. הסכום יתעדכן אצלכם בחשבון באתר לאחר השהייה, לאחר צבירה מעל סכום מסויים פשוט תוכלו למשוך את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלכם. 
כדאי לדעת – קאשדו עובדים עם עוד אתרים ובתי עסק שונים אז תמיד כדאי לבדוק לפני הזמנה באינטרנט (אתרי בגדים, קוסמטיקה, אלקטרוניקה וכמובן מלונות)

עכשיו כשיש לנו כל מה שאנחנו צריכים, הכנסו לאחד מאתרי המלונות הגדולים ותתחילו לסנן לפי הפרמטרים שהחלטנו עליהם בשלב הראשון.

בדיקה אחרונה

מצאתם מלון שאהבתם? מעולה!

אנחנו תמיד בודקים תמונות אמיתיות של מטיילים באתר Tripadvisor כי מה יותר טוב מלקרוא חוות דעת ולראות תמונות של אנשים שהיו במלון כבר לפניכם. תתפלאו (או שלא) לדעת כמה המלון יכול להיראות שונה בצילום מקצועי, שרוב פעמים עובר פוטושופ, לעומת צילום רגיל בטלפון. אז רגע לפני שאתם סוגרים תעשו בדיקה קטנה שיכולה לחסוך לכם הרבה עוגמת נפש בהמשך.

איפה לסגור? איפה שהכי משתלם. ההבדלים יכולים להיות מאוד משמעותיים בין האתרים השונים גם שמדובר באותו תאריך ובאותו החדר בידיוק. שימו לב לכל הדברים שהחדר כולל (למשל אם חשוב לכם שיהיה מקרר או כספת) לגודל של החדר ולשם של החדר (באתרים השונים לא תמיד מופיע אותו החדר בדיוק). שימו לב גם האם המחיר של המלון כולל את כל המיסים הנדרשים, כך שלא תצטרכו להוסיף כסף במלון עצמו, בווגאס למשל יש מס שנקרא "מס נופש" ומשלמים אותו ישירות במלון, והאם יש אפשרות לביטול ללא תשלום, במיוחד בתקופה הזאת למדנו שהתוכניות יכולות להשתנות ברגע, לכן חשוב להיות ערוכים גם למקרה של ביטול.

לאחר ההזמנה - שליחת מייל למלון

טיפ זהב – אחרי ההזמנה אנחנו ממליצים לשלוח למלון מייל עם הבקשות שלכם לשהייה. לדוגמא חדר בקומה גבוהה עם נוף לעיר/ נוף לים וכמובן לציין כל חגיגה רלוונטית. רוב המלונות יפנקו אתכם במשהו נחמד לכבוד ירח דבש או יום הולדת וגם אם לא, לא מזיק לנסות. בירח דבש שלנו קיבלנו המון פינוקים ושידרוגים שנתנו הרגשה טובה וכייפית בכל פעם מחדש.

אז מה היה לנו

לסיכום:

1. בירור צרכים
2. חיפוש מלון
3. בדיקה של חוות דעת ותמונות אמיתיות של מטיילים
4. הזמנה דרך קאשדו להחזר כספי
5. שליחת מייל למלון

חמישה שלבים פשוטים בדרך לחופשה המושלמת.

כל מה שנשאר לכם לעשות זה להעזר בפלאנר שקיבלתם בהרשמה לאתר, כדי לא לשכוח כלום מאחור ולעלות על המטוס.
והכי חשוב – להנות מהבחירה המעולה שלכם.

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.