האפליקציות שאתם חייבים להכיר

סגרתם טיסה, הזמנתם מלון, המזוודה מסודרת, הדרכון בתוקף ואירגנתם לכם מסלול מדויק.
מה בכל זאת חסר אתם שואלים? הטלפון הולך להיות צמוד אליכם במשך כל הטיול, תדאגו שיהיו בו אפליקציות שימושיות שיהפכו את הטיול שלכם לקל ונוח יותר. אספנו לכם 13 אפליקציות שאתם חייבים להוריד לנייד עוד היום. 

בואו נדבר - Google Translate

בתכנון טיסה מעבר לים צריך לקחת בחשבון שעברית זאת לא שפה שתוכלו להתנהל בה לאורך כל הטיול, אז גם אם אתם רוצים לשאול שאלה בסיסית ולא מכירים את השפה, לברר מחיר של מזכרת שאתם חייבים לקנות או אם אתם רוצים להזמין מנה מהתפריט שלא מתורגם לאנגלית, גוגל טרנסלייט הוא הפתרון בשבילכם. באפליקציה תוכלו לכתוב מה שתרצו, לתרגם לשפה המקומית ואז להראות / להשמיע לאדם הרלוונטי, להשתמש ברמקול אם מישהו רוצה להגיד לכם משהו ואתם לא מבינים אותו או להשתמש באופציה של המצלמה כדי לתרגם תפריטים או שלטים ובעיקר לא לתת למחסום השפה לעצור אתכם.

בניית מסלול וניווט ביעד - Google Maps

האפליקציה של גוגל מפות תעזור לכם גם בתיכנון הטיול וגם בזמן שאתם מטיילים ביעד.
מה לעשות לפני הטיול? היכנסו לאפליקציה, בשורת החיפוש הכניסו את המקום אליו אתם טסים והורידו את המפה, כך תוכלו להשתמש בה גם במצב שתהיו בלי אינטרנט.
בנוסף, שמרו את כל המקומות בהם אתם רוצים לבקר, אטרקציות, מסעדות, נקודות עניין וגם המלון בו תשהו במהלך החופשה. בצורה כזו תוכלו לבנות לכם מסלול נוח והגיוני (לפי המקומות שקרובים אחד לשני) וגם להיעזר באפליקציה בזמן הטיול כדי להבין מרחקים ודרכי התניידות ממקום למקום בתחבורה ציבורית או בהליכה רגלית.

App Google Maps
ניווט ברכב - Waze

את האפליקציה הבאה אין ממש צורך להציג, מי מאיתנו לא משתמש באפליקצית הניווט Waze, אם אתם מתכננים לשכור רכב, בדקו אם האפליקציה עובדת לכם טוב ביעד המבוקש, במידה ולא תמיד תוכלו לנווט בעזרת גוגל מפות.

App Wase
נסיעות מוזלות - Uber / Grab / Bolt

אם יצא לכם לקרוא קצת בבלוג שלנו, בטח שמתם לב שמונית היא לא דרך ההתניידות המועדפת עלינו. בדרך כלל זו האופציה הכי יקרה ולא משתלמת, כדי להימנע משימוש במוניות אנחנו תמיד בודקים וקוראים אם ביעד אליו אנחנו מגיעים יש אפליקציה שמחליפה את המוניות. האפליציה המוכרת ביותר לרוב האנשים היא Uber אבל היא ממש לא היחידה. הזמינות הגבוהה והמחיר הנמוך (לפעמים בעשרות שקלים) שווה את הבדיקה. בנוסף, דרך חלק מהאפליקציות אפשר להזמין אוכל למלון אם אין לכם כוח לצאת החוצה.
לא לשכוח להוריד את האפליקציה מראש (זאת אומרת בזמן שאתם בארץ) כדי להיות מוכנים במידה ותצטרכו להשתמש בה ביציאה מהשדה תעופה. כדאי לדעת שבמידה ואתם לא מתכוונים לקנות סים מקומי לא תוכלו לקבל הודעות/ שיחות מהנהג במידת הצורך.

App Uber Grab Bolt
לאן טסים? Skyscanner

מנוע החיפוש Skyscanner הוא בין האהובים עלינו שמדובר בחיפוש טיסות. בין אם אתם עדיין בארץ ומחפשים טיסה לקיץ או לחגים ובין אם אתם כבר בחו"ל והמסלול שלכם משתנה ודינמי, כאן תוכלו להשוות בין טיסות בחברות שונות בלחיצת כפתור. לא בטוחים איך זה עובד? היכנסו למדריך למציאת טיסה זולה ותקראו את כל הטיפים הכי חשובים לפני הזמנת טיסה.

App Skyscanner
חוות דעת עולמית - TripAdvisor

משוטטים לכם ביעד חדש וראיתם מסעדה שנראת לכם מושלמת לצהריים? היכנסו ל- Tripadvidor  ותראו מה אנשים שכבר אכלו בה חשבו על המקום ותחליטו אם שווה לכם לעמוד בתור. נמצאים עם הילדים ולא בטוחים אם האטרקציה ששמעתם עליה מתאימה למשפחות, המלון שראיתם על הדרך נראה מושלם אבל אין עליו חוות דעת? כל מה שאתם צריכים נמצא כאן.
בנוסף, זו דרך מעולה להכיר מקומות חדשים ושווים שלא הייתם יכולים לשמוע עליהם בשום מקום אחר, עם אלפי חוות דעת ותמונות אמיתיות של מטיילים ומקומיים שכבר היו פה לפניכם.

App TripAdvisor
לא מקבלים מזומן - Google Pay

העולם מתקדם ומשתנה והשימוש בטלפון הנייד הוא ממזמן כבר לא רק בשביל להוציא שיחות או הודעות. תשלום דרך הנייד הופך להיות קל ונגיש יותר, בשילוב העובדה שלא תמיד אנחנו רוצים להסתובב עם סכום גדול של מזומן עלינו בזמן טיול אבל לעומת זאת הטלפון הנייד צמוד אלינו, אין סיבה שלא נתקדם ונשלם בנייד בארץ וגם מסביב לעולם. האופציה טובה גם למי שעדיין לא מרגיש בנוח לשלם בנייד אבל כן רוצה גיבוי למקרה חירום של גנבה/ איבוד האשראי.

App Google Pay
כמה זה עולה? XE המרת מטבעות

עשיתם צ'יינג והאשראי כבר מעודכן בנייד, אבל כמה שווה דולר סינגפורי וכמה אפסים צריך להוריד כדי לדעת כמה שקלים שווים לדונג ויאטנמי? באפליקציית XE לא צריך לנחש, הכניסו את כל המטבעות הרלוונטים אליכם לאפליקציה ותראו בזמן אמת כמה עלתה לכם הארוחה במסעדה או כמה עולה החולצה בשוק. 

App XE
שמרו על הזיכרונות שלכם - Google Photos / iCloud

מי לא מצלם היום בטלפון הנייד? הטלפונים נהיו משוכללים יותר, איכות התמונות והוידאו רק עולה וכולנו מצלמים תמונות לאורך הטיול, אבל אנחנו לא חושבים מה יקרה אם בטעות הטלפון לא יהיה איתנו בהמשך.
אל תשכחו לגבות את התמונות החשובות שלכם, אל תחכו שתגיעו הביתה כי הטלפון יכול להאבד או להיגנב (קרה לנו בפריז) וחבל שכל התמונות שצילמתם יעלמו ברגע. 

App google photos iCloud
איפה ישנים ? Airbnb / Hotels.com / Booking

סגרתם מלון, התלבטתם על החדר, הגעתם ליעד ואין לכם כתובת מדויקת לתת למונית? פתחו את האפליקציה ותראו את כל הפרטים החשובים על המלון. במידה ואתם בטיול ארוך והחלטתם לסגור מלונות תוך כדי תנועה או במידה ועשיתם שינוי במסלול בקליל אחד תהיו מחוברים לאלפי מלונות ודירות ביעד הנבחר.

App Booking Hotels AirBNB
תתלבשו בול - מזג אוויר Accuweather / Yahoo

קיבלתם את הפלאנר במתנה מאיתנו, פתחתם אותו בטלפון ואתם מתחילים לארוז אבל לא יודעים איזה בגדים לקחת? אז כדי שתהיו ערוכים לכל תרחיש, בדקו את מזג האוויר ביעד המבוקש לפני הטיול כדי שלא תהיו מופתעים. כמובן שמזג אוויר הוא דבר דינמי, אם אתם מגיעים בעונות מעבר זרקו לתיק איזה עליונית קלילה שתוכלו לשים בערב קריר או בקניון עם מיזוג מוגזם.
טיפ זהב – באפליקציות של המזג אוויר כתוב גם את שעת הזריחה והשקיעה, שאתם מתכננים לבקר בתצפיות או סתם לצלם תמונות יפות כדאי לקחת את זה בחשבון.

App Weather
מעקב הוצאות - Wallet

טיול לא חייב להיות הוצאה גדולה, אבל קשה מאוד להעריך כל הוצאה לא צפויה שעלולה לצוץ ביעד החדש. נהלו מעקב נוח אחרי כל ההוצאות שלכם באמצעות אפלייקצת Wallet  ולא תהיו מופתעים שנגמר לכם הכסף באמצע הטיול או שתנסו להבין על מה חוייבתם באשראי.

App Wallet
אטרקציות - Get Your Guide / Tiqets / Viator / Klook

מתכננים לבקר במוזיאון? פארק שעשועים או לעשות אטרקציית מים? יכול להיות שאתם יכולים לקבל הנחה! בנוסף לאתר הרישמי תמיד בידקו באתרי אטרקציות אחרים והשוו את המחיר והתנאים כי חבל לשלם יותר. בדרך כלל לאחר קניית הכרטיס תקבלו קוד לסריקה או מייל עם כל הפרטים, הורידו את האפליקציה הרלוונטית ותוכלו לדלג על תורים ולחסוך זמן יקר. 

App Attractions
אפליקציות למתקדמים

כשאתם עושים ביטוח נסיעות בדקו עם החברה אם יש להם אפליקציה למקרה הצורך. בנוסף, אם אתם מתכננים לבקר בפארק שעשועים, לרוב יש להם אפליקציות עם מפת הפארק, זמני המתנה ומופעים. קראו כאן על עשרת הפארקים שהכי אהבנו מסביב לעולם.

מזכירים לכם שכל מי שנרשם לאתר מקבל במתנה רשימת ציוד דיגיטלית של יותר מ-80 פריטים לטיול וקובץ תכנון טיול שיאגד בשבילכם כל מה שחשוב, כדי שתמיד תהיו מוכנים לטייל מסביב לעולם. 

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.