האטרקציות הכי שוות בבודפשט

בודפשט, בירת הונגריה נמצאת רק כ-3 וחצי שעות טיסה מאיתנו ויש לה מלא מה להציע. מעבר לעובדה שמדובר ביעד זול ביחס לאירופה, היא מלאה במבנים מרשימים, אוכל טעים, אטרקציות ומלא שופינג שווה!
העיר מחולקת לשני צדדים, בודה ופשט ובניהם מפריד נהר הדנובה.

לאחר שנוחתים בשדה התעופה של בודפשט (פרנץ ליסט – BUD) יש אפשרות להזמין הסעה, מונית או Bolt למרכז העיר. אם ברצונכם להזמין הסעה ישירות למלון תוכלו להזמין מראש בקלות דרך אתר Tiqets והנהג שלכם יחכה לכם בשדה התעופה כשתנחתו.

אם אתם לא מעוניינים להזמין Bolt או כל הסעה אחרת, ביציאה מהשדה תעופה יש קו אוטובוס שנקרא 100E שמגיע עד לעיר בעלות נמוכה ותדירות גבוהה. מומלץ אם המלון שלכם מרכזי וקרוב יחסית לאחת התחנות בהן האוטובוס עוצר. 

את כל ההמלצות שלנו על מסעדות ובתי קפה, שווקים, מקומות בילוי ואזורי קניות בבודפשט תוכלו למצוא גם באתר בפוסט על אוכל, שווקים ושופינג בבודפשט.

איך להתנייד בבודפשט

Sketch Icons

מונית / BOLT

השימוש באפליקציית "בולט" היא הדרך המועדפת עלינו להתניידות ברחבי בודפשט. מהניסיון שלנו זו הדרך המהירה והמשתלמת ביותר.

Transportation Sketch Icons Metro c1

רכבת תחתית

המטרו של בודפשט מאוד נוח ומגיע לכל מקום בעיר. ניתן לקנות כרטיס פיזי או דרך אפליקציות כמו Budapest Go.

Sketch Icons

אוטובוס

דרך יעילה נוספת להתניידות בבודפשט היא באמצעות אוטובוס. גם כאן ניתן לקנות כרטיס פיזי או דרך אפליקציות כמו Budapest Go.

Sketch Icons
מונית / Bolt

השימוש באפליקציית "בולט" היא הדרך המועדפת עלינו להתניידות ברחבי בודפשט. מהניסיון שלנו זו הדרך המהירה והמשתלמת ביותר.

Transportation Sketch Icons Metro c1
רכבת תחתית

המטרו של בודפשט מאוד נוח ומגיע לכל מקום בעיר. ניתן לקנות כרטיס פיזי או דרך אפליקציות כמו Budapest Go.

Sketch Icons
אוטובוס

הדרך היעילה ביותר להתניידות בבודפשט היא באמצעות אוטובוס. גם כאן ניתן לקנות כרטיסי פיזי או דרך אפליקציות כמו Budapest Go.

שימו לב על מנת לעלות על אחד מקווי האוטובוס או המטרו בבודפשט יש לרכוש כרטיס במכונת כרטיסים ואז לתקף את הכרטיס באוטובוס/ רכבת. המכונות פזורות ברחבי העיר, לרוב בכניסה לתחנות מטרו או בתחנות של רכבות חשמליות.
ישנה אפשרות לרכוש מראש כרטיס שנקרא בודפשט קארד (Budapest Card) ולבחור לכמה זמן תרצו לתקף אותו (יום, יומיים, שלושה או יותר) ולנסוע בחופשיות באוטובוסים/ רכבות ברחבי העיר.
בנוסף, עם רכישת הכרטיס תקבלו הטבות למגוון אטרקציות בבודפשט. את הכרטיס רוכשים מראש את באתר האינטרנט ואוספים אותו בנקודות שונות ברחבי העיר.

אל תשכחו להשתמש בקוד הנחה SOTQPROM5 בעת ביצוע ההזמנה (בתחתית העמוד – Promo code) כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה נוספים באתר Tiqets.

אטרקציות בבודפשט

אנחנו טיילנו בבודפשט בתחילת יולי, מזג האוויר היה חם ונעים אך קחו בחשבון שזו עונה מתויירת מאוד. לכן, התחלנו את הימים שלנו מוקדם ובתחילת היום ביקרנו במקומות המרכזיים והפופולריים יותר, כדי להמנע מההמתנה עם התיירים הרבים וגם כדי שנוכל להצטלם. כדי לעשות לכם סדר, ריכזנו כאן את האטרקציות המובילות בבודפשט ומה לעשות בכל אחת מהן.

מצודת הדייגים בודפשט
מצודת הדייגים בודפשט

מצודת הדייגים
Fisherman’s Bastion

מצודת הדייגים או בסטיון הדייגים, היא מצודה מרשימה ומיוחדת שנמצאת בצד של בודה בגבעת הטירה. היא בולטת בצבעה הלבן והמבנה הניאו גותי שלה.
הבנייה של מצודת הדייגים לקחה כ-10 שנים והסתיימה בשנת 1905. היא מעוטרת במגדלים, עמודים, קשתות ומרפסות ויש ממנה תצפית מהממת על כל החלק של פשט ונהר הדנובה. 
שמה של מצודת הדייגים ניתן לה כי בעברה הרחוק התקיים במקום שוק דייגים, אומנם היום כבר אין שם שוק אבל המקום משמש למגוון אירועים. ליד המצודה נמצאת כנסיית מתיאש וארמון המלוכה.

המגדלים הקטנים במצודה מסמלים את שבעת השבטים שכבשו את הונגריה בשנת 896 לספירה.
אם יש לכם מספיק זמן מומלץ להגיע למצודת הדייגים גם בשעות הבוקר המוקדמות בו המבנה בוהק ולבן (והרבה פחות עמוס) וגם בשעות הערב בזמן שהמצודה מוארת ומרשימה לא פחות.

מצודת הדייגים בודפשט
מצודת הדייגים בודפשט
מצודת הדייגים בודפשט
מצודת הדייגים בודפשט

כנסיית מתיאש
Matthias Church

כנסיית מתיאש נמצאת בצמוד למצודת הדייגים וארמון המלוכה והיא אחת מהכנסיות היפות ביותר בבודפשט, מבפנים ומבחוץ.
היא נבנתה במאה ה-14 ונקראה "הכנסייה של גבירתנו" עד ששמה שונה לכנסיית מתיאש, על שם המלך מתיאש שהורה לבנות את המגדל הגבוה ביותר בכנסייה וגם הספיק להתחתן בה פעמיים. בעבר היא שימשה ככנסיית חתונות והכתרות ולכן תוכלו למצוא בכנסיית מתיאש אוסף של חפצים מיוחדים בניהם גם הכתר ההונגרי ותכשיטי הכתרה שונים.
הגג הצבעוני של הכנסייה, המגדל הגבוה והמחודד שמזכיר טירה מהאגדות, העיטורים והויטראז'ים המיוחדים הופכים אותה לאחת הכנסיות היפות בבודפשט ובאירופה בכלל.

כנסיית מתיאש בודפשט
כנסיית מתיאש בודפשט
כנסיית מתיאש בודפשט
כנסיית מתיאש בודפשט

אם תרצו לקחת סיור מודרך בכנסיית מתיאש תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets .

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על מגוון אטרקציות בבודפשט באתר Tiqets.

ארמון המלוכה / ארמון בודה
Buda Castle

גם ארמון המלוכה או ארמון בודה נמצא בגבעת הטירה ואין מצב שתוכלו לפספס אותו.
הארמון שנבנה במאה ה-13 היה בעברו נקודה אסטרטגית חשובה בעיקר בגלל המיקום שלו על הגבעה הגבוהה שממנה ניתן להשקיף על כל בודפשט. מאז בנייתו לראשונה הארמון עבר שיפוצים ושינויים רבים והוא מרשים מבפנים ומבחוץ. בארמון העצום בגודלו נמצאים אולמות וחדרים רבים ויפים, בנוסף אליהם נמצאים גם:
– המוזיאון לתולדות בודפשט (Budapest History Museum)
– הגלריה הלאומית של הונגריה (Hungarian National Gallery)
– הספריה הלאומית של הונגריה על שם סצ'ני (National Széchényi Library)
– הבזאר של גינת המצודה (Castle Garden Bazaar)
גם אם תחליטו לא להיכנס לארמון עצמו קחו את הזמן לשוטט בחצר הפנימית ולהנות מהנוף.

טקס חילופי המשמרות מתקיים כל יום, בכל שעה עגולה החל מהשעה 09:00 ועד 17:00 (בחורף עד השעה 15:00).

אטרקציות בבודפשט - ארמון המלוכה
אטרקציות בבודפשט - ארמון המלוכה
אטרקציות בבודפשט - ארמון המלוכה
אטרקציות בבודפשט - ארמון המלוכה

גשר השלשלאות
Széchenyi Chain Bridge

גשר השלשלאות הוא אחד מהאתרים הכי מוכרים ומזוהים בבודפשט. הוא הגשר הראשון שהוקם באמצע המאה ה-19 וחיבר בין החלק של בודה ופשט.
הגשר הופצץ ונהרס ע"י הנאצים במלחמת העולם, אבל הוא שוקם מחדש לאחר המלחמה וחזר למראה המקורי והמרשים. לצערנו כרגע הגשר בשיפוצים אז הוא לא יפה כמו תמיד, השיפוצים אמורים להסתיים בשנת 2023. צירפנו לכם תמונה מהפעם הקודמת שביקרנו בבודפשט.

ביום רגיל, בזמן שהגשר לא נמצא תחת שיפוצים, מהכניסה לגשר בצד של פשט ניתן לצפות בגבעת המצודה, ארמון בודה, גבעת גלרט והאתרים שלצידם, ומצדו השני (בבודה) ניתן לקבל נוף מפעים אל הפרלמנט, כך שהגשר נחשב גם לאחת מנקודות התצפית המרהיבות בבודפשט.

גשר השלשלאות בבודפשט

בניין הפרלמנט
Budapest Parliament

בניין הפרלמנט בבודפשט (Országház) הוא המבנה הגדול ביותר בהונגריה, הוא ממוקם בצמוד לנהר הדנובה ואפשר להגיד שהוא  סימן ההיכר של העיר. בניין הפרלמנט נחשב לאחד המבנים היפים והמפוארים בעולם, הוא תוכנן ע”י האדריכל היהודי אימרה שטיינדל לכבוד יום ההולדת המילניום של הונגריה (1896) ונבנה בין השנים 1885 – 1904. 
בניין הפרלמנט ההונגרי מכיל לא פחות מ-691 חדרים ובמהלך בניתו השתמשו ב-40 מיליון לבנים, חצי מיליון אבני חן ו-40 קילוגרמים של זהב טהור!

יש אפשרות להיכנס לפרלמנט במידה ותחליטו לעשות סיור ולראות את הסמל החשוב ביותר של הונגריה – הכתר ההונגרי ששימש להכתרתו של אישטוון הקדוש, המלך הראשון של ההונגרים. הכתר שמור ממש מתחת לכיפת המבנה יחד עם החרב והשרביט שלו. בנוסף, תוכלו לראות גם את חלל המדרגות המרכזי ואולם הקונגרסים ומגוון ענק של יצירות אומנות שונות. אחד החדרים המפורסמים והנחשבים ביותר בבית הפרלמנט הוא האולם בעל 16 הפאות. 

מומלץ לראות את בניין הפרלמנט גם בשעות היום וגם בשעות הלילה בזמן שכולו מואר. כדי לראות את הפרלמנט בשלמותו מומלץ להתרחק קצת ולראות אותו מאחד הגשרים בעיר, מגבעת בודה או במהלך שייט בנהר הדנובה.

אטרקציות בבודפשט - בניין הפרלמנט
בניין הפרלמנט בבודפשט
אטרקציות בבודפשט - בניין הפרלמנט
אטרקציות בבודפשט - בניין הפרלמנט

אם ברצונכם לבקר בבניין הפרלמנט ולחסוך את התורים אנחנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש. תוכלו לרכוש סיור מודרך בעיר עם דילוג על התור בצורה נוחה דרך אתר GetYourGuide או דרך אתר Tiqets .

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על מגוון אטרקציות בבודפשט באתר Tiqets.

אנדרטת הנעליים על הדנובה
Shoes on the Danube

אנדרטת הנעליים שנמצאת על שפת נהר הדנובה היא תחנה חובה לכל יהודי שמגיע לבודפשט.
האנדרטה נחנכה בשנת 2005, אז מלאו 60 שנה לסיום מלחמת העולם השנייה. האנדרטה מורכבת מכ- 60 זוגות נעליים עשויות מברזל שמסמלות את אלפי היהודים שהוצעדו לשפת הדנובה ונרצחו בדם קר.
כאשר לנאצים היה חוסר בתחמושת, הם החליטו לקשור את היהודים אחד לשני ולהעמיס עליהם משקולות, כך ברגע שהם ירו במי שהיה בתחילת השורה הוא משך איתו את כולם לתוך הנהר ושם הם טבעו. 

מומלץ להגיע לאנדרטה בשעות היום מפני שבערב המקום לא מספיק מואר. בכל שנה בחודש אפריל נערך בבודפשט מצעד החיים בו אלפי משתתפים צועדים יחד אל שפת הדנובה ומגיעים עד לאנדרטת הנעליים.

אנדרטת הנעליים על הדנובה בודפשט

בזיליקת אישטוון הקדוש
St. Stephen’s Basilica

הבזיליקה של סנט אישטוון היא הכנסייה הגדולה ביותר בבודפשט והבניין השני בגובהו בעיר אחרי הפרלמנט. בניית הבזיליקה החלה בשנת 1851, והושלמה רק בשנת 1905 ע"י שלושה אדריכלים שונים. הבזיליקה קרויה על שם המלך אישטוון (סטפן) הקדוש, מלך הונגריה הראשון שהיה זה שהמיר את דתם של ההונגרים מפגאניות לנצרות.
הכיכר שלפני הבזיליקה הגדולה הפכה עם השנים למדרחוב שוקק חיים, מלא בתי קפה ומסעדות. בתקופת הכריסמס נערך ברחבה שלפני הבזיליקה הגדולה יריד חג המולד, עם עץ אשוח ענק מואר, דוכני מזון ומזכרות, ואפילו רחבה של החלקה על הקרח. 

לאחר מותו של אישטוון, ידו הימנית (Holy Right) נחנטה ומאז ועד היום היא מוצגת בכנסייה. 
שווה לטפס את 364 המדרגות (או לעלות במעלית) אל כיפת הכנסייה לתצפית 360 מרהיבה על בודפשט, אם אתם לא רוצים לעלות לגלגל הענק התצפית מהבזיליקה בהחלט מספיקה.

אטרקציות בבודפשט - בזיליקת אישטוון הקדוש
אטרקציות בבודפשט - בזיליקת אישטוון הקדוש
אטרקציות בבודפשט - בזיליקת אישטוון הקדוש
אטרקציות בבודפשט - בזיליקת אישטוון הקדוש
אטרקציות בבודפשט - בזיליקת אישטוון הקדוש

הגלגל הענק של בודפשט
Budapest eye

הגלגל הענק של בודפשט נמצא בכיכר אליזבת (Elizabeth Square) נחשב לאחת האטרקציות הפופולריות בבודפשט והוא פעיל מסוף חודש אפריל ועד לסוף ספטמבר. הגלגל מתנשא לגובה של 65 מטר שהופכים אותו לגלגל הענק הנייד הגדול ביותר באירופה.
סיבוב בגלגל הענק נמשך כ-10 דקות (שלושה סבבים) ויש ממנו תצפית על גשר השלשלאות, בזיליקת אישטוון הקדוש ושאר המבנים היפים והמיוחדים של בודפשט.

הגלגל הענק של בודפשט
הגלגל הענק של בודפשט

בית הכנסת הגדול
Jewish Quarter

בית הכנסת הגדול בבודפשט הוא מבנה מרשים מבחוץ ומבפנים, הוא בית הכנסת הגדול באירופה והשני בגודלו בעולם מחוץ לישראל. בית הכנסת הגדול לא סתם נקרא כך, יש בו מקום לכ-3000 מתפללים!
בשנת 1939 בית הכנסת נשרף על ידי תומכי נאצים ובזמן מלחמת העולם השנייה הוא שימש כתחנה עבור רשות הרדיו הגרמנית. לאחר המלחמה בית הכנסת חזר לרשות הקהילה היהודית של בודפשט.
במתחם בית הכנסת ובסמוך אליו נמצאים אתרי הנצחה וזכרון, בהם אנדרטת ״הערבה הבוכייה״, המוזיאון היהודי, מקדש הגיבורים ובית קברות.

רחוב דוהאני (Dohany) בו נמצא בית הכנסת הגדול בבודפשט, סימן בזמנו את גבול הגטו היהודי, שבתחומו הצטופפו כ- 70,000 יהודים בשטח מצומצם ומסביבו חומה.

בנימין זאב הרצל נולד בבית הסמוך לבית הכנסת (שכיום נמצא בו מוזיאון היהדות) ועלה לתורה בבר המצווה שלו בבית הכנסת הזה.

אטרקציות בבודפשט - בית הכנסת הגדול
אטרקציות בבודפשט - בית הכנסת הגדול

אם ברצונכם לבקר בבית הכנסת הגדול ולחסוך את התורים אנחנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין עם דילוג על התור בצורה נוחה דרך אתר GetYourGuide או דרך אתר Tiqets .

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets.

גשר החירות
Szabadság Híd Bridge

גשר החירות הוא גשר החוצה את נהר הדנובה ונמצא סמוך לשוק המקורה הגדול מהצד של פשט (המזרחי) ולכיכר גלרט מהצד של בודה (המערבי). תזהו אותו לפי צבעו הירוק.
אורך הגשר הוא כ-366 מטרים והוא מיועד למעבר של מכוניות, חשמליות והולכי רגל. עמודי התמיכה שלו מעוטרים בסמל הונגריה הכולל כתר מוזהב ושני פסלים של הציפור טורול העשויים ברונזה.

אטרקציות בבודפשט - גשר החירות
אטרקציות בבודפשט - גשר החירות

גבעת גלרט
Gellért Hill

גבעת גלרט נחשבת לאחת מנקודות התצפית היפות ביותר בבודפשט. היא נקראת על של בישוף בשם גלרט שהגיע מאיטליה בשביל לעזור למלך הונגריה לנצר את תושביה אך מצא את מותו הטראגי לאחר שהוכנס לחבית וגולגל מראש הגבעה היישר אל הנהר על ידי מתנגדים לנצרות. 

בראש גבעת גלרט נמצאת מצודת הסיטדלה (Citadella), ,תזהו אותה בזכות פסל שמתנשא לגובה של 14 מטר (Szabadság-szobor) של אישה שאפשר לראות כמעט מכל מקום ברחבי העיר, הפסל דומה לפסל החירות שבניו יורק במשמעות, אך בשונה מפסל החירות המוכר, בבודפשט במקום לפיד האישה מחזיקה בענף דקל. הפסל הוקם לרגל שחרור בודפשט מהשלטון הנאצי. 

אל תפספסו את המפל של גבעת גלרט בתחתית הגבעה, ממש מול גשר אליזבת.

גבעת גלרט בודפשט
אטרקציות בבודפשט - גבעת גלרט
גבעת גלרט בודפשט
גבעת גלרט בודפשט

בית האופרה
Budapest Opera

בית האופרה של בודפשט ממוקם בשדרת אנדראשי והוא אחד מהמבנים היפים ביותר בבודפשט. בית האופרה תוכנן על ידי האדריכל ההונגרי מיקלוש איבל ונבנה בין השנים 1875-1884. כיום המקום משמש כמשכן של האופרה ההונגרית ולהקת הבלט הלאומי של הונגריה. המקום מכיל 1,261 מושבים בצורת פרסה.

מאז שבית האופרה נפתח ועד היום התארחו בו אמנים ומנצחים מפורסמים מכל העולם, ובאותו הזמן הוא היה נחשב לאחד מבתי האופרה הראשונים בעולם מבחינת יופי ואקוסטיקה יוצאת דופן. אם תרצו להתרשם מפנים הבניין יש צורך לקחת סיור מודרך (לא ניתן לסייר לבד) ואם תרצו להתרשם ממנו רק מבחוץ תוכלו לראות פסלים של יוצרים מפורסמים כמו מוצרט ובטהובן.

בניין האופרה בבודפשט
בניין האופרה בבודפשט

כיכר הגיבורים
Heroes Square

כיכר הגיבורים נבנתה בסוף המאה ה-19 לכבוד חגיגות המילניום של הונגריה. בכיכר יש פסלים רבים של דמויות מפורסמות מההיסטוריה של העם ההונגרי, מלכים, מנהיגים ומפקדי צבא ומכאן הכיכר קיבלה את שמה.
כיכר הגיבורים בנויה בצורת קשת, היא כוללת אובליסק בגובה של 36 מטר עליו ניצבת דמותו של המלאך גבריאל שמחזיק בידו את כתר המלוכה, לרגלי האובליסק ניצבים הפסלים של שבעת מנהיגי השבטים ההונגרים אשר כבשו את הונגריה בשנת 896 רוכבים על סוסים.

לפני העמוד נמצאת מצבת "קבר החייל האלמוני של הונגריה" והיא מוקדשת לגיבורים שמסרו את חייהם למען חירות העם ועצמאות הלאומית, המצבה היא סמלית ואף אחד לא קבור תחתיה.
מאחורי העמוד ניצבים פסלים של שני גברים ונשים המסמלים את ההתפתחות, הידע והשפע. 

משני צידי הכיכר נמצאים המוזיאון לאומנות יפה (Museum of Fine Arts) וההיכל לתרבות מודרנית (Műcsarnok). כיום הכיכר משמשת להתאספויות בחגים ואירועים.

כיכר הגיבורים בבודפשט
המוזיאון לאומנות יפהבבודפשט

הפארק העירוני של בודפשט - ורושליגט
Városliget City Park

הפארק העירוני של בודפשט (Városliget City Park) נמצא ממש מאחורי כיכר הגיבורים. הוא הפארק הגדול ביותר בבודפשט, יש בו מדשאות ענקיות ומטופחות, שבילי הליכה ואופניים, אגם מלאכותי בו אפשר לשוט או להאכיל ברווזים, מתקני שעשועים ומוזיאונים. בחורף האגם הופך למשטח להחלקה על הקרח.

בשטח הפארק העצום נמצאת גם טירת ויידהוניאד המרשימה שכיום משמשת כמוזיאון החקלאות, מרחצאות סצ'ני (Széchenyi Thermal Bath) שאהובות על תיירים מכל העולם, בית המוזיקה (House of Music) המרשים, המוזיאון האתנוגרפי (Museum of Ethnography) שמעליו בנוי פארק חדש ומושקע, היכל האמנות (Műcsarnok) וגן החיות (Holnemvolt Vár) שנחשב לאחד העתיקים בעולם.   

המוזיאון האתנוגרפי בבודפשט
המוזיאון האתנוגרפי בבודפשט
אטרקציות בבודפשט - טירת ויידהוניאד
טירת ויידהוניאד בודפשט

האי מרגיט
Margaret Island

האי מרגיט נמצא באמצע נהר הדנובה בין החלק של בודה לפשט והוא אי ירוק באמצע העיר.
באי יש שבילי הליכה רבים, מדשאות, מתקני ספורט ושעשועים, גן חיות קטן, מסעדות וגם בריכות תרמיות, בחודשי הקיץ מתקיימים במקום גם מופעי מוזיקה.
האי נקרא בשם מרגרט (או מרגיט) על שם הנסיכה מרגרט, בתו של המלך בלה ה- 4. הנסיכה הועברה על ידי אביה להתגורר במנזר שנמצא באי כשהייתה בת 9 והיא נשארה לגור בו עד יום מותה בשנת 1271 ולכן האי נקרא על שמה.

למגיעים בשעות הערב, אל תפספסו את המזרקה שיוצרת מופע מים בצורות וצבעים לפי צלילי המוזיקה.

הכניסה לרכבים לאי מרגיט אסורה, ניתן להגיע למקום ברגל או באמצעות תחבורה ציבורית.

אטרקציות בבודפשט - האי מרגיט

נשמח אם תשתפו את האתר ותעזרו לנו להגיע למטיילים נוספים שמתכננים להגיע לבודפשט ואל תשכחו לשלוח גם לשותפים שלכם לטיסה!

איפה לישון בבודפשט?

בודפשט מלאה בבתי מלון בטווח רחב של מחירים, לרוב מטיילים בוחרים ללון בצד של פשט כדי להיות קרובים לאטרקציות המרכזיות בבודפשט אבל גם בצד של בודה יש מקומות לינה. ריכזנו לכם מספר בתי מלון במיקום מעולה ומומלצים בקרב ישראלים.

4/5

מלון מרקיור הפופולרי נמצא במיקום מנצח בלב שדרת ואצי אוצה, עם מסעדה ובר.

מלון מרקיור בודפשט
4/5

מלון חדש ויפה במיקום מעולה ליד שדרת ואצי אוצה, עם חדר כושר, סאונה ובר משקאות.

מלון מומלץ בבודפשט - Emerald
4/5

מלון חדש נוסף במיקום מעולה, עם מסעדה, חדר כושר ובר משקאות.

מלון מומלץ בבודפשט - Barceló
4/5

מלון מקסים ברובע היהודי, צמוד לבית הכנסת הגדול, עם חדר כושר, סאונה ובר משקאות.

מלון מומלץ בבודפשט - Memories
4/5

מלון בוטיק משופץ ומעוצב במיקום מעולה ליד השוק הגדול ושדרת ואצי אוצה.

מלון מומלץ בבודפשט - Alta Moda Fashion
5/5

מלון מפואר ומרשים עם ארוחת בוקר מעולה, מתחם ספא, בריכת שחייה בר משקאות.

מלון מומלץ בבודפשט - Corinthia
4/5

מלון בוטיק מעוצב ברובע היהודי עם מסעדה מעולה, ליד בית הכנסת הגדול ואזור הברים.

מלון מומלץ בבודפשט - Stories Boutique

אטרקציות נוספות בבודפשט

שייט בנהר הדנובה
לרכישת כרטיסים: TiqetsGetYourGuide

מרחצאות סצ'ני ומוזיאון הפאלינקה
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide 

סיור במוזיאון בית החולים בסלע
לרכישת כרטיסים: TiqetsGetYourGuide

אוטובוס Hop-on Hop-off
לרכישת כרטיסים: TiqetsGetYourGuide 

עוד מקומות שכדאי לכם להכיר

אטרקציות בבודפשט - השוק הגדול

אוכל, שווקים
ושופינג בבודפשט

איפה הכי כדאי לאכול ואיזה
מתחם קניות לא לפספס

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.

שתפו את ההמלצות עם השותפים שלכם לטיול או שלחו אותם לעצמכם כדי לקרוא מאוחר יותר