גן העדן באיסלה סאונה

אם הגעתם עד לאיים הקאריביים סביר להניח שבאתם בעיקר בשביל החופים המהממים, המים הצלולים והחול הלבן. החופים שביקרנו בהם בהחלט עמדו בכל הציפיות אבל אין ספק שאיסלה סאונה מנצח את כולם.

איך מגיעים?
נתחיל מזה שלאי עצמו מגיעים רק דרך הים, המשמעות היא שצריך לסגור טיול מאורגן / טיול פרטי עד האי. אפשר לסגור שייט דרך המלון שבו אתם שוהים, דרך סוכנים שונים, בקנייה אונליין או פשוט להגיע לחוף ממנו הסירות יוצאות ולנסות לסגור במקום.
הכרטיס כולל את ההסעה מהמלון אל החוף ממנו יוצאת הסירה לאי, ארוחת צהריים במקום באיסלה סאונה, עצירה בחזור ב"בריכה" טבעית, שייט חזרה לחוף ומשם הסעה למלון (אנחנו שהינו במלון בבייהיבה, שממוקם כ-10 דקות מהחוף).

Dr icons 02
Isla Saona Boats
Isla Saona Boat

לא משנה איפה תחליטו לסגור את השיט לאיסלה סאונה, שימו לב שהטיולים לאי הם אותם טיולים בכולם. לכן אנחנו החלטנו לרכוש את הכרטיסים אונליין דרך אתר GetYourGuide משום שהמחיר באתר הזה יצא המשתלם ביותר. כדי לא להסתבך יותר מידי ריכזנו לכם שני אתרים מומלצים שתוכלו לרכוש מהם את הטיולים, רק תשימו לב מאיפה ההסעה יוצאת בהתאם להיכן שאתם שוהים (ניתן לצאת לטיול גם מפונטה קאנה וגם מבייהיבה).

מתחילים את היום
בשעה 9:00 בבוקר הגיעו לאסוף אותנו מלובי המלון, נסענו כ-10 דקות עד לחוף ממנו יוצאות כל הסירות. כבר בשלב ההגעה לחוף אתם תבינו שאתם לא הולכים להיות לבד על האי. פגשנו בעשרות תיירים שמנסים להבין על איזה סירה הם אמורים לעלות ומתי.
בשלב מסויים עלינו על סירת מירוץ שלקחה אותנו לקטמרן, שם הובטח לנו "בר חופשי", מסיבת ריקודים ומדריך דובר אנגלית. הבר התגלה כבקבוק קולה ואנשי הצוות (חוץ מאחד) דיברו רק בספרדית, מוזיקה דווקא כן התנגנה לאורך כל ההפלגה.
ההפלגה לקחה כ-3 וחצי שעות עד להגעה של סירת מרוץ נוספת שלקחה אותנו עד לארץ המובטחת או במקרה הזה האי המובטח.
ברגע שירדנו מהסירה היו לנו בערך 4 שעות חופשיות על האי המהמם איסלה סאונה. אם ציפיתם לארוחת הצהריים, תדעו שהבופה שכלול במחיר היה מאכזב במילים עדינות.
וכמו שצפינו מההתחלה, כמו (כמעט) כל מקום יפה בעולם, ממש לא היינו היחידים שהגיעו לאי באותו היום, לאורך כל הבוקר הגיעו עוד ועוד סירות שהורידו תיירים בחוף, מה שגרם לעומס וצפיפות בחוף ובמים.

מה לעשות על האי
אל תתייאשו אם תראו שהאי מלא בתיירים, הם בדרך כלל נמצאים באזור שבו הם ירדו מהסירה.
תפסו לכם כיסאות, שימו את התיקים והתרחקו מהמקום שבו הסירה הורידה אתכם, שם תוכלו באמת להתחיל לחוות חוייה של "אי בודד" את התמונות השתדלו לעשות בזמן ששאר המבקרים בארוחת צהריים.

המים באיסלה סאונה הם בצבע טורקיז שלא ראינו בשום  מקום אחר, החול מושלם ועצי הקוקוס בידיוק כמו בסרטים. אפילו הגשם החזק שהגיע לבקר אותנו (בערך ל-10 דקות) לא הצליח להרוס את היופי של האי.

אם תרצו לקנות משהו על האי ישנם רוכלים שמוכרים מי קוקס, אננסים, שרשראות, סיגרים, רום מקומי ונשים שישמחו לעשות לכן צמות או מסאז' תמורת תשלום נוסף, אל תחפשו אותם, הם כבר יגיעו אליכם לבד.

את הדרך חזרה מאיסלה סאונה עשינו על סירת מירוץ, לא לפני שעצרנו ב"בריכה" הטבעית באמצע האוקיינוס. הייתה לנו בערך חצי שעה להנות במים הרדודים ואם חשבנו שהמים שראינו מקודם היו יפים, כאן כבר באמת מדובר בצבע שרואים רק בסרטים. ברי המזל אפילו ראו שם כוכבי ים אך לצערנו אנחנו לא היינו חלק מהם, בתום החצי שעה עלינו לסירה ומשם חזרנו לחוף. הנהג מטעם המלון חיכה לנו במקום ולקח אותנו בחזרה למלון שלנו בסביבות השעה 17:00 כך שהיה לנו עוד מספיק זמן להנות בחוף ובבריכה של המלון עד הערב.

סיכום

אין ספק שמדובר באחד המקומות הכי יפים שיצא לנו לבקר בהם. את הצלילות והצבע של המים אף תמונה או וידאו לא יצליחו להעביר, כי יש דברים שצריך לראות בעיניים.
ההגעה לאי עצמו קצת מעייפת ומסורבלת אבל עדיין מאוד נהננו מהאי עצמו. לא לוותר.

אל תשכחו להביא איתכם- אוכל, שתייה (בעיקר הרבה מים), קרם הגנה, ספריי נגד יתושים, כובע, בגדי ים ומגבות.
אנחנו ממליצים לאכול בזמנכם הפנוי ולנצל את הזמן שכולם עומדים בתור לארוחת הצהריים לתמונות מהממות במים הצלולים.

Dr Beach icons

דילים נוספים לטיול יום באיסלה סאונה

נשמח אם תשתפו את האתר ותעזרו לנו להגיע למטיילים נוספים שמתכננים להגיע לרפובליקה הדומיניקנית ואל תשכחו לשלוח גם לשותפים שלכם לטיסה!

עוד מקומות שכדאי לכם להכיר

וסמאנה

יוצאים מהמלון לטבע מדהים שאפשר למצוא רק בקאריביים

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.