הכל כלול בפונטה קאנה ולה רומנה

לפונטה קאנה ולה רומנה הגענו בעיקר כדי לנוח, לשהות במלונות חמישה כוכבים מפנקים, להשתזף ליד הבריכה או בחוף הים הצמוד, להנות ממסעדות מסביב לשעון ולנסות מגוון קוקטיילים טרופיים (פינה קולדה וקוקו לוקו הם הנבחרים שלנו אם קשה לכם לבחור) 

Playa Publica Dominicus

לה רומנה
La Romana

לה רומנה היא אחת הערים המתויירות ביותר והעיר השלישית בגודלה ברפובליקה הדומיניקנית. 
החלק המעניין ביותר באזור הוא קו החוף שנמצא ליד העיר והוא נקראת בייהיבה. בדיעבד אפשר להגיד שבייהיבה הוא בהחלט המקום האהוב עלינו ברפובליקה, אומנם רוב הישראלים ימליצו לכם לא לוותר על פונטה קאנה, אבל אנחנו דווקא נהננו כאן יותר.
אולי זה המלון, החוף, האווירה, אבל משהו במקום הזה פשוט שבה אותנו.
אז אם יש מקום אחד שלדעתנו אסור לכם לפספס – תרשמו לכם את בייהיבה.

בדרך כלל בטיולים שלנו אנחנו לא מחפשים מלונות "הכל כלול", לא כי אנחנו לא רוצים, אלא כי אנחנו תמיד בחוץ, מנסים להספיק כמה שיותר ואין לנו זמן לחזור למלון בשביל לאכול, לשתות או לנוח באמצע היום. אז החוויה הזאת הייתה חדשה בשבילנו.
הבחירה בין כל המלונות הקיימים היא בהחלט קשה אבל בסופו של דבר בחרנו את מלון  Catalonia Royal La Romana Adults Only – All Inclusive

שהינו במלון קטלוניה בחלק של המבוגרים בלבד וכבר מהרגע שעברנו בדלת הכניסה הרגשנו שעשינו את הבחירה הנכונה. דבר ראשון, עוד לפני שעשינו את הצ'ק אין, הפנו אותנו לבר כי מה טוב יותר מאשר לשתות קוקטייל מרענן אחרי נסיעה ארוכה. הבחור בקבלה היה אדיב, הסביר לנו על כל המסעדות במלון, נתן לנו הסבר כללי על המלון ותוך כמה דקות כבר היינו עם המפתחות של החדר ביד (וקוקטייל חדש ביד השנייה כמובן). 

Playa Publica Dominicus
Playa Catalonia

מי ששוהה בחלק של המבוגרים יכול להשתמש בכל מה שמציע גם המלון הצמוד של המשפחות אבל לא להפך, זאת אומרת שבגלל ששהיינו במלון של ה"מבוגרים בלבד" הייתה לנו גישה גם למסעדות, בריכות, החוף והברים שנמצאים בחלק ששייך למלון של המשפחות.

בכניסה למלון המשפחות נמצא נציג של מגוון אטרקציות שניתן לעשות באזור, דרכו סגרנו יום טיול לאי איסלה סאונה.

Catalonia Royal La Romana
Catalonia Royal La Romana

חוף דומיניקוס
Playa Publica Dominicus

אחד החופים היפים ביותר שראינו הוא ללא ספק חוף דומיניקוס. אחד מחופי "החול הלבן" הארוכים ביותר של הרפובליקה. החוף אומנם שוכן על שורה של אתרי נופש גדולים באזור בייהיבה דומיניקוס אך הוא חוף ציבורי ופתוח לכולם.
החוף של המלון ששהינו בו היה חלק ממנו, לכן יכולנו להגיע אליו ישירות מהחדר. גם אם אתם שוהים באחד המלונות וגם אם לא, אנחנו ממליצים להגיע מוקדם בבוקר לפני כל התיירים אם תרצו להרגיש שאתם בגן עדן קריבי קטן, שם תהנו ממים צלולים בצבע טורקיז עם שונית שופעת ממש ליד החוף, מסעדות ודוכני אומנות. החוף מספק תפאורה מושלמת לצילומים, במיוחד הבר הצבוע בשחור-לבן בצורת מגדלור.

Playa Publica Dominicus
Playa Publica Dominicus
Playa Publica Dominicus

חוף בייהיבה
Playa Bayahibe

כמה קילומטרים צפונית לחוף דומיניקוס נמצא חוף בייהיבה, הוא מורכב מכמה חופים שקטים ואינטימיים שמרוחקים מכל ההמולה, מוקף בעצי קוקוס ועצי דקל וגם שם תוכלו למצוא מסעדות וברים.

החוף ידוע גם בפעילויות הדיג והצלילה שיש בו והוא גם מקום מעולה לשנורקלינג. במים הקאריביים תוכלו לצפות בכוכבי ים, דיונונים וחיות ים נוספות שבאות לבקר (אנחנו זכינו להיתקל בפרת ים לראשונה בחיינו). אם אתם לא בקטע של לצלול ועדיין רוצים לראות את חיות הים תוכלו לבקר במוזיאונים התת ימיים בלה רומנה או פונטה קאנה.

Playa Bayahibe
Playa Bayahibe
Playa Publica Dominicus

אלטוס דה שאבון
Altos de Chavón

אם אתם רוצים גם לחוות קצת היסטוריה ותרבות אז האטרקציה הזאת בשבילכם. אלטוס דה שאבון הוא כפר משוחזר מהמאה ה-16 שממוקם על גבי נהר השאבון (Chavón) בלה רומנה. הכפר נחשב לאטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר באזור, יש בו מרכז תרבות, מוזיאון ארכיאולוגי, כנסייה ואמפיתיאטרון.

אנחנו ממליצים להזמין סיור מודרך בכפר ולקבל גם רקע ומידע מעניין. תוכלו לרכוש כרטיסים אונליין בצורה נוחה דרך אתר GetYourGuide.

איפה לישון בלה רומנה?

5/5

ריזורט חמישה כוכבים, "הכל כלול", למבוגרים בלבד, סמוך ללה רומנה, צמוד לאחד החופים הכי יפים שראינו. עם חוף פרטי, שלל מסעדות, ברים עם קוקטיילים לאורך כל שעות היום, מתחם ספא וכל מה שאתם צריכים בשביל חופשה מושלמת בקאריביים.

Catalonia Royal La Romana
Catalonia Royal La Romana
Catalonia Royal La Romana

מסעדות מומלצות במלון
Catalonia Royal La Romana

המלון מציע מגוון של מסעדות, אם אתם מעוניינים במסעדה ספציפית יש להירשם מראש בהגעה לקבלה או לשלוח להם מייל מינימום שבועיים מראש. אנחנו בחרנו במסעדות האלו והן היו פשוט מעולות:

מלונות נוספים בלה רומנה

5/5

ריזורט פופלארי עם חוף פרטי, מסעדות, ברים וספא. המלון הוא הכל-כלול ולמבוגרים בלבד.

מלון מומלץ בלה רומנה Hilton La Romana
5/5

הריזורט הגדול והמפורסם ביותר בקאריביים. עם חוף פרטי, מסעדות, ברים, ספא ואטרקציות.

מלון מומלץ בלה רומנה Casa de Campo
5/5

ריזורט הכל כלול, עם חוף פרטי, מסעדות, ברים, ספא, מתקני גולף וספורט ימי. 

מלון מומלץ בלה רומנה Dreams Dominicus

נשמח אם תשתפו את האתר ותעזרו לנו להגיע למטיילים נוספים שמתכננים להגיע לרפובליקה הדומיניקנית ואל תשכחו לשלוח גם לשותפים שלכם לטיסה!

פונטה קאנה
Punta Cana

בפונטה קאנה סגרנו חמישה לילות במלון Bahia Principe Luxury Ambar – Adults Only All Inclusive אחרי שראינו הרבה תגובות נלהבות, בעיקר של ישראלים. בגדול, רוב האטרקציות בפונטה קאנה די יקרות, אז התוכנית שלנו הייתה להגיע למלון ולא ממש לצאת ממנו, לנוח ולנצל את המלון (הבאמת עצום) עם כל מה שהוא מציע.
המלון מרשים וכולל שפע של מסעדות, הבריכה גדולה וכוללת בר צמוד, החוף עצמו נראה מהמם אבל לצערנו לא הגענו בעונה המתאימה והוא היה מלא באצות, לכן המים לא היו צלולים (אבל יש לציין שמנקים אותם מדי יום), מצד שני, כמעט ולא היו שם אנשים וחוף פרטי זה תמיד כיף. 

Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar

חוף ארנה גורדה
 Playa Arena Gorda

חוף קאריבי ואקזוטי שמוקף באתרי נופש הכל כלול, בין היתר גם המלון ששהינו בו, לכן יכולנו להגיע אליו ישירות מהמלון. החוף מאוד מסודר, עם מצילים, פינות ישיבה מוצלות, עצי דקל, חול לבן ומים בצבע טורקיז. בנוסף הוא מוגדר כחוף עם "דגל כחול". כמו שציינו קודם, אנחנו הגענו בתקופה שהיא לא העונה המומלצת לכן היו הרבה אצות על החוף ואזורים גדולים בצבע חום על המים.
לאורך החוף יש פעילויות שמתאימות למשפחות וילדים וגם פעילויות נוספות שמוצעות ע״י אתרי הנופש כמו קיאקים, שייט, שנורקלינג ועוד.

אם אתם לא שוהים באחד המלונות שעל החוף תוכלו להכנס לחוף דרך מסעדת KUKUA Beach Club שממוקמת ליד Bahía Príncipe, רק תצטרכו להשאיר ת.ז. בעמדת השומר בכניסה.

 Playa Arena Gorda
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar

בהייה פרינסיפ וילאג'
Bahia Principe Village

המלון ששהינו בו הוא חלק ממתחם המלונות העצום בריזורט של Bahía Príncipe. האזור המרכזי במתחם שמשותף לכל המלונות הוא הוילאג׳ – שורה של מבנים צבעוניים ופוטוגנים שנראים כאילו נלקחו מתוך סדרת ״המומינים״. זהו אזור הפנאי והבידור של אתר הנופש, במיוחד בשעות הערב, כשכל המופעים הגדולים מוצגים בו, יש שם גם חנויות, מסעדות ומועדון ריקודים.

Bahia Principe Village
Bahia Principe Village
Bahia Principe Village

השמורה האקולוגית ״עיני הילידים״
Indigenous Eyes Ecological Reserve

שמורת טבע פרטית ואקולוגית שנראית כמו יער טרופי. זוהי שמורה מוגנת ויש בה יותר מ-500 מינים של צמחים, שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם בלב ג׳ונגל אקזוטי, כזה שרואים רק בסרטים.

השמורה נקראת "עיני הילידים" או ״עיני האינדיאנים״ משום שהתושבים הראשונים של האי היו האינדיאנים משבט הטאינו והם התייחסו ללגונות בשמורה כאל ״עיניים״ בגלל צורתן הייחודית. בשמורה יש 12 לגונות עם מים מתוקים והכי צלולים שראינו (חמש מהלגונות פתוחות לרחצה), וכל אחת מהן קיבלה שם בשפת הטאינו.

דמי כניסה: לאורחי המלון שבה נמצאת השמורה – הכניסה היא ללא תשלום. אם אתם מגיעים ממלון אחר (כמונו) אז העלות היא 50 דולר לאדם, הסכום בהחלט גבוה ומהניסיון שלנו ניתן להתמקח ולהוריד את המחיר.

אנחנו ממליצים להגיע עם נעליים נוחות אבל גם כפכפים יעשו את העבודה אם אין ברירה (יש מסלול הליכה של כ-20 דקות עד ללגונה הראשונה) ובגד ים ומגבת במידה ותרצו להכנס למים. קחו בחשבון שהמים קרים מאוד.

El Limon icons
Indigenous Eyes Ecological Reserve
Indigenous Eyes Ecological Reserve
Indigenous Eyes Ecological Reserve

קניון בלו 
Blue Mall

אם רציתם לעשות שופינג בפונטה קאנה ונבהלתם מהמחירים המוגזמים של החנויות בריזורטים הנה הפתרון בשבילכם – בלו הוא הקניון הגדול והמודרני ביותר בעיר עם מגוון מותגים בינלאומיים ומסעדות. הקניון יחסית חדש, משתרע על פני קומה אחת ויש בו בוטיקים של בגדי מעצבים, בגדי חוף, נעליים, חנויות תכשיטים, מכוני יופי, חנויות קוסמטיקה, בנקים, חנות לבית ולעיצוב פנים ועוד.

שימו לב שיש הסעות חינם לקניון מהרבה מלונות בפונטה קאנה.

Blue Mall Punta Cana
Blue Mall Punta Cana
Blue Mall Punta Cana

דאונטאון פונטה קאנה
Downtown Punta Cana

הדאונטאון הוא אזור הבילויים הגדול ביותר של פונטה קאנה. הוא מתחם צבעוני עם פעילויות שונות לכל המשפחה והוא פתוח גם בשעות היום וגם בלילה. זה ה-מקום לחיי לילה בפונטה קאנה, המועדון המפורסם ביותר הוא קוקו בונגו (Coco Bongo) שנחשב בגדר חובה לכל מי שמבקר באזור.
מה עוד יש במתחם? קניון דאונטאון, מלון הארד רוק המפורסם ומלונות נוספים, ברים ובתי קפה, שדרת מזון ומסעדות, פארק מים,  אטרקציית שחייה עם דולפינים, מגרשי ספורט ועוד.

Downtown Punta Cana

אם תרצו ללבקר במועדון קוקו בונגו המפורסם אנחנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש, משום שהתור בכניסה ארוך במיוחד. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין כולל הסעה מהמלון בצורה נוחה דרך אתר GetYourGuide ובכך לחסוך את ההמתנה בכניסה. 

אטרקציות נוספות באזור פונטה קאנה

איפה לישון בפונטה קאנה?

5/5

ריזורט עצום בפונטה קאנה שמכיל מספר מלונות של אותה הרשת, חלק מהמלונות מתאימים למשפחות וחלקם, כמו המלון שאנחנו בחרנו מתאים למבוגרים בלבד.
המלון הזה הוא מלון חמישה כוכבים "הכל כלול" ענק. הוא מעוצב מאוד יפה ויש לו חוף צמוד, בריכה גדולה עם בר קוקטיילים, מגוון מסעדות, בית קפה, בר משקאות ומתחם ספא. מדי יום יש במלון הופעות ואטרקציות שונות.

Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar
Bahia Principe Luxury Ambar

מסעדות מומלצות במלון
Bahia Principe Luxury Ambar

במלון יש שפע של מסעדות וגם פה נדרש להירשם בקבלה/ במכשיר שנמצא בלובי או לפחות שבועיים מראש במייל. אלו המסעדות שהכי אהבנו:

5/5

אחד המלונות הכי יפים בריזורט. מלון משפחות הכל כלול שנראה כמו ארץ מהאגדות משולב עם פארק מים. אידיאלי ביותר אם אתם מגיעים עם ילדים אבל אפילו אנחנו היינו חייבים לראות אותו. במרכז הבריכה של המלון ישנה טירה מרשימה שנראית כמו גרסה קטנה יותר של טירת דיסני ובשעות הערב יש מופע אור-קולי על גבי הטירה.

אם אתם זוג שמחפש שקט ושלווה אז לא היינו ממליצים, אבל למשפחות עם ילדים זה המלון המושלם! אין לנו ספק שהם יהנו פה מאוד. ברמת העיקרון אין כניסה לתיירים שאינם שייכים למלון, אנחנו שהינו במלון למבוגרים בלבד, אך משום שהוא שייך לאותו ריזורט ביקשנו מהקבלה להגיע לשם במיוחד. בסופו של דבר אישרו לנו להיכנס אך רק עם ליווי צמוד של אחד מעובדי המלון

מלונות נוספים בפונטה קאנה

5/5

ריזורט אקזוטי עם חוף פרטי, מסעדות, ברים, ספא וקזינו. זהו מלון הכל-כלול ולמבוגרים בלבד.

מלון מומלץ בפונטה קאנה Barceló Bávaro Beach
5/5

ריזורט מהמם עם חוף פרטי, מסעדות, ברים וספא. המלון הוא הכל-כלול ולמבוגרים בלבד.

מלון מומלץ בפונטה קאנה Live Aqua Beach
5/5

מלון הכל-כלול למשפחות עם קזינו, חוף פרטי, מסעדות, ברים, ספא, מתחם גולף וחיי לילה.

מלון מומלץ בפונטה קאנה Hard Rock Hotel

עוד מקומות שכדאי לכם להכיר

Catedral Primada de las Americas

העיר העתיקה של סנטו דומינגו

עיר הבירה הצבעונית והאותנטית של הרפובליקה

Isla Saona

טיול יום
באיסלה סאונה

הכי קרוב לגן עדן, יום טיול באי הכי יפה שתראו ברפובליקה

Samana Bridge

לאס טראנס
וסמאנה

יוצאים מהמלון לטבע מדהים שאפשר למצוא רק בקאריביים

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.

שתפו את ההמלצות עם השותפים שלכם לטיול או שלחו אותם לעצמכם כדי לקרוא מאוחר יותר