טיול בלונדון הקסומה

לונדון מלאה באטרקציות ומקומות לראות, בניגוד לערים קטנות יותר המקומות המרכזיים לא נמצאים במקום אחד אלא מפוזרים בחלקים שונים של העיר. לכן, מומלץ להגיע מוכנים ולתכנן מראש לאן תרצו להגיע. אנחנו טיילנו בתקופת הכריסמס שהפכה את העיר להכי קסומה שיש!

ריכזנו לכם את כל הדברים הכי חשובים שכדאי לכם להכיר בלונדון, אל תשכחו לבדוק את אזורי האוכל, השופינג והשווקים הכי שווים בלונדון, להזמין מספיק זמן מראש כרטיס לסיור באולפני הארי פוטר וכמובן לצפות באחד ממחזות הזמר המומלצים ביותר. תהנו!

אם אתם מתכוונים לבקר ביותר מאטרקציה אחת ברחבי לונדון, לפי הבדיקה שלנו משתלם יותר לקנות אחד מכרטיסי ההטבות מאשר כרטיס לכל אטרקציה בנפרד, יש כמה כרטיסים דיגיטליים שמציעים כניסה למבחר גדול של אטרקציות מובילות בלונדון ויכולים לחסוך לכם לא מעט כסף.
סיכמנו לכם את ההבדלים בין הכרטיסים.

Sky garden london

איך להתנייד בלונדון

Transportation Sketch Icons Metro c1

רכבת תחתית

מערכת המטרו הגדולה ביותר באירופה. נקראת London Underground או Tube והיא הדרך היעילה ביותר להתנייד בעיר לדעתנו.

Transportation Sketch Icons 2022

אוטובוס

אחד מאמצעי התחבורה המזוהים ביותר והפופולריים של העיר - אוטובוס הקומותיים האדום, לפעמים הנסיעה לוקחת אפילו פחות זמן מהמטרו.

Sketch Icons

מונית / Uber

המוניות השחורות המפורסמות בלונדון יחסית יקרות. אפליקציית "אובר" (או Bolt) זו אופציה עדיפה ומשתלמת יותר לדעתנו.

Transportation Sketch Icons Metro c1
רכבת תחתית

מערכת המטרו הגדולה ביותר באירופה. נקראת London Underground או Tube והיא הדרך היעילה ביותר להתנייד בעיר לדעתנו.

Transportation Sketch Icons 2022
אוטובוס

אחד מאמצעי התחבורה המזוהים ביותר והפופולריים של העיר – אוטובוס הקומותיים האדום, לפעמים הנסיעה לוקחת אפילו פחות זמן מהמטרו.

Sketch Icons
מונית
המוניות השחורות המפורסמות בלונדון יחסית יקרות. אפליקציית "אובר" (או Bolt) זו אופציה עדיפה ומשתלמת יותר לדעתנו.

שימו לב! מערכת הרכבות בלונדון נוחה לשימוש ויעילה במיוחד. לונדון מחולקת לאזורים, ומחירי הכרטיסים של הרכבת תחתית מותאמים למרחק הנסיעה. רוב האתרים התיירותים נמצאים באזורים 1 ו-2. 
כדי לחסוך בהוצאות התחבורה עדיף לקנות כרטיס נטען ולא לשלם "פר נסיעה", שתי אופציות בולטות הן אויסטר וטרוול קארד. אנחנו שהינו בלונדון במשך שבוע ובחרנו להשתמש בכרטיס טרוול קארד.

אויסטר (Oyster) – האויסטר הוא כרטיס נסיעה נטען ואישי (בדומה לרב-קו) שניתן להשתמש בו בכל אמצעי התחבורה הציבורית בלונדון. יש לרכוש את הכרטיס בעלות של 5 פאונד ולטעון את הסכום המבוקש לנסיעות. בעת ההגעה לרכבת יש להעביר את הכרטיס בקורא הכרטיסים המיועד בכניסה וביציאה.

טרוול קארד (Travelcard) – הטרוול קארד הוא כרטיס נסיעה נטען ואישי. בניגוד לאויסטר, בטרוול קארד אתם מחליטים לכמה זמן תרצו לטעון את הכרטיס (יום/ שבוע/ חודש) ולפי זה משלמים. גם הוא תקף לכל אמצעי התחבורה בלונדון.
בנוסף, הכרטיס מעניק הנחות וקופונים לאטרקציות שונות ברחבי בעיר, בינהם 1+1 על אתרי חובה בלונדון.

ניתן לקנות את הכרטיסים בתחנות המטרו, בקיוסקים, במרכזי המידע לתיירים או באתר הרשמי של TFL. באתר של The London pass תוכלו לקבל את כל המידע על כרטיס Oyster ועל המחירים השונים של המסלולים.

מה לעשות בלונדון

סקיי גארדן
Sky Garden

אחת האטרקציות שהן חובה מבחינתנו בכל יעד (חוץ מפארק שעשועים כמובן) היא תצפית. אין כמו לראות את העיר מלמעלה (מומלץ בזמן השקיעה) לקחת כמה רגעים ולהתרשם מהיעד בו את נמצאים.
בלונדון בניין הסקיי גארדן בהחלט מספק את הסחורה, כפי שניתן להבין מהשם, זו לא סתם תצפית אלא גן מלא בעצים ופרחים הנמצא בקומה ה-35 בו תוכלו להתרשם מתצפית של 360 מעלות על כל העיר. במקום נמצאת גם מסעדה.

הכניסה לתצפית היא בחינם אך מותנת ברישום מראש באתר של סקיי גארדן. השעה המובקשת ביותר היא לפני השקיעה אז מהרו ושריינו לכם את התאריך הרצוי. 

Sky garden london

מצודת לונדון
Tower of London

מצודת לונדון היא טירה מלכותית מימי הביניים שקיימת קרוב ל-1,000 שנים.
המצודה מילאה תפקיד בולט בהיסטוריה של אנגליה והשלטון בה היה חשוב עבור מי שרצה לשלוט במדינה. לאורך השנים המצודה שימשה כבית סוהר, מקום מגוריהם של מלכי בריטניה, מחסן נשק, גן חיות, בית אוצר, משכן תכשיטי הכתר הבריטי ועוד.
כיום המצודה היא אתר תיירות בלבד. תוכלו לבקר בה (באופן עצמאי או בסיור מודרך) ולראות מקרוב את החדרים, כלי הנשק העתיקים, העורבים שממלאים את הגינה, וכמובן את חיילי המשמר המלכותי המפורסם שלבושים במדים האדומים.
אנחנו לא רוצים לגרום לכם לסיוטים אבל תדעו שיש לא מעט אגדות שקשורות לטירה, בין היתר על רוחות רפאים שנמצאות בה.

Tower of London
Tower Of London

מצודת לונדון זו אטרקציה מאוד מבוקשת ופופולרית ולכן התורים מאוד ארוכים בכניסה והתאריכים נתפסים מהר, לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש כמה שיותר מוקדם. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets או דרך אתר GetYourGuide ולחסוך את ההמתנה בקופות. 

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

גשר מצודת לונדון
London Tower Bridge

אחד המקומות האייקונים והמצולמים ביותר בלונדון הוא גשר מצודת לונדון.
הגשר שנבנה במקור כדי לאפשר מעבר בין שתי גדות נהר התמזה הפך לאתר תיירות פופולרי. במקור החלק התחתון היה אמור לשמש מעבר לכלי רכב (כרכרות וסוסים) והחלק העליון מעבר להולכי הרגל אך בפועל הולכי הרגל העדיפו לחכות בחלק התחתון כאשר הגשר מורם ולא לעלות במדרגות לחלק העלין.
כיום החלק העליון הפך למוזיאון להיסטוריה של הגשר, שם תוכלו לראות את לונדון דרך רצפת הזכוכית המפורסמת וליהנות מתצפית של 360 מעלות.

London Tower Bridge
London Tower Bridge

הכניסה למוזיאון של גשר מצודת לונדון כרוכה בתשלום. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets או דרך אתר Klook ולחסוך את ההמתנה בקופות. 

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

מגדל השארד
The Shard

אם הסתובבתם ברחבי העיר בטח יצא לכם לראות גורד שחקים עם גג משונן שנראה כמו פירמידה גבוהה, זהו הבניין הכי גבוה בבריטניה ובכלל בכל מדינות האיחוד האירופי. השארד עשוי כולו מזכוכית והוא בגובה של 310 מטרים ו- 95 קומות. הוא נמצא ברובע סאת’ק (אזור העסקים של לונדון) לא רחוק מגשר מצודת לונדון.

בתוך הבניין ישנן מסעדות ובתי קפה, משרדים ואפילו בית מלון, אך האזור המעניין ביותר בבניין נמצא בקומה ה-69, שם תוכלו לבקר בקומת התצפית שצופה על כל לונדון, ואם תעלו לקומה ה-72 יש אפילו חלק של תצפית באוויר הפתוח. התצפית נקראת The View from The Shard והיא בחלט שווה ביקור.

The Shard

תוכלו לרכוש כרטיס אונליין לתצפית The View from The Shard במחיר מוזל יותר ובצורה נוחה דרך אתר Tiqets או דרך אתר GetYourGuide ולחסוך את ההמתנה בקופות. 

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

כיכר טרפלגר
Trafalgar Square

כיכר טרפלגר היא הכיכר המרכזית בלונדון ומרכז תיירותי חשוב. זוהי כיכר הנצחה לניצחון של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805.
במרכז הכיכר ניצב עמוד נלסון ע"ש הלורד נלסון, שפיקד על הצי הבריטי בקרב טרפלגר, את העמוד מקיפים פסלי ברונזה של ארבעה אריות וברחבי הכיכר יש שתי מזרקות ענק שמוארות בערב.

לחובבי האמנות אנחנו ממליצים להיכנס אל הגלריה הלאומית (The National Gallery) של בריטניה שנמצאת בכיכר, זה למעשה מוזיאון אומנות שמציג 2,300 יצירות מופת ממערב אירופה, הכניסה בחינם. בנוסף לגלריה, מהכיכר תוכלו לראות את כנסיית "סנט מרטין בשדות" המלכותית (St Martin-in-the-Fields)

אם אתם מגיעים ללונדון בזמן הכריסמס תזכו לבקר בשוק הכריסמס המרכזי של לונדון שמתקיים בכיכר בכל שנה ותמצאו שם עץ אשוח מרשים במיוחד שניתן לבריטניה במתנה מנורווגיה. כשאנחנו היינו בכיכר היו קבוצה גדולה של צעירים מחופשים לסנטה קלאוס שחגגו את החג ברחבי הכיכר, כמובן עם בירה ביד.

בכיכר אסור להאכיל יונים בגלל הנזק שהן גורמות לפסלים, ואפילו מגדלים נצים באזור הכיכר על מנת להרתיע אותם. מי שבכל זאת יחליט להאכיל את היונים צפוי לקבל קנס של 50 פאונד.

Trafalgar Square
Trafalgar Square

ארמון בקינגהאם
Buckingham Palace

אם תמשיכו מכיכר טרפלגר ברחוב The Mall המפורסם תגיעו בסופו אל אנדרטת ויקטוריה ומיד אחריו תראו את ארמון בקינגהאם המפואר – ארמון המלוכה הבריטי, שמשמש כמשכנו הרשמי של המלך צ׳ארלס, מלך הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה (יורשו של המלכה אליזבת).
בארמון העצום מבקרים עשרות אלפי תיירים בשנה אך רק 18 מתוך 600 חדרי הארמון פתוחים לקהל, ורק 100 מתוך 7,000 ציורי שמן של המלכה לשעבר מוצגים לראווה. בארמון נערכים לעיתים קרובות טקסים רשמיים כאשר הטקס הקבוע והמפורסם ביותר הוא טקס חילופי המשמר המלכותי בחזית הארמון. הטקס נערך מדי יום בקיץ או מדי יומיים בחורף בשעה 11:00 בבוקר, הוא נמשך כחצי שעה ומלווה ע״י תזמורת צבאית.

אנדרטת ויקטוריה (Victoria Memorial) היא אחת היפות בלונדון, היא ניצבת מול הארמון במרכז כיכר מרשימה וכוללת פסלי שיש וברונזה גדול של המלכה ויקטוריה השנייה ושל מלאך הצדק המוזהב.

אם דגל המלוכה מונף סימן שהמלך שוהה כרגע בארמון ולכן הוא סגור למבקרים.
אם תרצו לצפות בטקס חילופי המשמר אנחנו ממליצים להגיע מוקדם לכיכר ויקטוריה (לפחות חצי שעה לפני) ולנסות לתפוס מקום טוב ליד הגדר, כי המקום מתמלא בתיירים.

Buckingham Palace
Victoria square

אם תרצו לערוך סיור בחדרים הפרטיים והרשמיים אנחנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש כי הביקוש גבוה מאוד וגם כדי להימנע מהתורים בכניסה. הסיור בחדרים ובגלריית המלכה אורך כ-3 שעות בערך. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין לסיור בחדרים דרך אתר GetYourGuide או סיור בגלריה דרך אתר Tiqets ובכך לחסוך את ההמתנה בקופות. 

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

הביג בן וארמון וסטמינסטר
Big Ben & Palace of Westminster

בפריז יש את האייפל, בניו יורק את פסל החירות ובלונדון? הביג בן.
מגדל השעון המפורסם ביותר בעולם והסמל האייקוני של לונדון, אין אחד שלא מכיר אותו אבל בכל זאת, כמה עובדות שאולי לא ידעתם עליו – הביג בן הוא מגדל שעון גוטי של ארמון וסטמינסטר והוא בן 16 קומות ומתנשא לגובה של מעל 106 מטרים.
השם ״ביג בן״ מתייחס בעצם רק לפעמון והמגדל עצמו נקרא "מגדל השעון" או ״מגדל אליזבת״ אבל בגלל שכולם כבר רגילים לקרוא למגדל ״ביג בן״ נשאיר את זה ככה. הפעמון שוקל 13 טון(!), מופעל ידנית עד היום ובכל רבע שעה הוא מנגן נעימה.
ארמון וסטמינסטר הוא מושב הפרלמנט הבריטי מהמאה ה-19 ונקרא גם ״בית הפרלמנט״, הוא בנוי כולו בסגנון גוטי ונחשב לאחד מבתי הפרלמנט הגדולים בעולם. יש בו כ-1,200 חדרים ויותר מ-3 קילומטרים של מסדרונות. יש סיורים מודרכים בימי ראשון ובעונת הקיץ, אך כדי לבקר במגדל הפעמון תצטרכו להיות תושבי בריטניה, הכניסה לתיירים לצערנו אסורה.

Big Ben Westminster Palace

מול ארמון וסטמינסטר נמצא מנזר וסטמינסטר (Westminster Abbey) שמשמש ככנסייה ומשכן ההכתרה של מלכי בריטניה. במנזר קבורים רבים מגדולי הממלכה הבריטית וניתן לערוך סיורים בפנים.

אם תרצו לערוך סיור בארמון וסטמינסטר תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets ובכך גם לחסוך את ההמתנה בקופות.

לסיור במנזר וסטמינסטר תוכלו לרכוש כרטיס אונליין דרך אתר Tiqets או דרך אתר GetYourGuide.

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

לונדון איי
London Eye

בביקור בלונדון אין מצב שתפספסו את הגלגל הענק שנמצא על גדות נהר התמזה, זהו הלונדון איי. אחת מהאטרקציות המובילות בלונדון שמספקת תצפית מדהימה על כל העיר.
הגלגל הגבוה ביותר באירופה נמצא באזור הווטרלו של לונדון, מתנשא לגובה של 135 מטרים מורכב מ-32 קפסולות בהם יכולים להיכנס עד 25 אנשים בכל אחת מסתובב באיטיות כחצי שעה, זאת אומרת שיש לכם מספיק זמן להצטלם ולצלם מכל הזוויות. 
הא נמצא בקרבת האקווריום של לונדון, הצינוק של לונדון (הדאנג'ן) והרפתקאות שרק. 
קחו בחשבון שהאטרקציה מאוד מבוקשת ובדר"כ ההמתנה היא ארוכה.

London Eye

לונדון איי זו אטרקציה מאוד מבוקשת ופופולרית ולכן התורים מאוד ארוכים בכניסה והתאריכים נתפסים מהר, אז אנחנו ממליצים להיערך בהתאם, בעיקר אם יש לכם שעה מועדפת (בשקיעה למשל) ולהזמין כרטיסים מראש כדי שהם לא יאזלו וכדי לחסוך את ההמתנה בקופות.
תוכלו לרכוש כרטיסים אונליין עם כניסה מהירה (ללא המתנה בכלל) דרך האתר הרשמי של לונדון איי או דרך האתרים: GetYourGuide , Tiqets.

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

המוזיאון להיסטוריה של הטבע
Natural History Museum

בין אם אתם חובבי מוזיאונים או לא, למקום הזה כדי לכם להגיע, במוזיאון להיסטוריה של הטבע כל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. הבניין המרשים מבחוץ מרשים אפילו יותר מבפנים, כי איפה עוד תיתקלו בשלד של דינוזאור ענק או דגם בגודל מלא של הלוויתן הכחול?
המוזיאון מחולק לחמישה אוספים שונים: חקר הצומח, החרקים, מינרלים וגיאולוגיה, הדינוזאורים והחי, המכילים ביחד כ-70 מיליון מוצגים שונים. 

הכניסה למוזיאון ההסטוריה של הטבע היא בחינם אך כדאי להרשם מראש באתר הרשמי של המוזיאון כדי להבטיח את מקומכם.

Natural History Museum
Natural History Museum

קיו גארדנס
Kew Gardens – Royal Botanic Gardens

בשביל להגיע לקיו גארדן או בשמם המלא הגנים הבוטניים המלכותיים בקיו, ממש לא צריך לחכות לכריסמס, הגנים הבוטניים המפורסמים בעולם כוללים, איך לא, את אוסף הצמחים הגדול בעולם, ארבע חממות, גשר צף בגובה 18 מטר, מוזיאון גלריית אומנות, אגם ואין ספור פרחים, המקום אפילו הוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.
בתקופת הכריסמס הגנים יפים אפילו יותר בזמן שהם מקושטים באלפי נורות מנצנצות שיובילו אתכם למופע אור קולי מרשים. לאורך המסלול תמצאו עמדות של יין חם (Mulled Wine) או מרשמלו שיחממו אתכם בקור האירופי.

התלבשו היטב, הגן פתוח ובחודש דצמבר קר במיוחד. שימו לב שחלק מהאטרקציות סגורות במהלך החורף.
בנוסף, הגנים מרוחקים מהמרכז, קחו זאת בחשבון בחישוב זמן ההגעה.

Kew Gardens
Kew Gardens
Kew Gardens

בתקופות עמוסות התורים בקיו גארדנס מאוד ארוכים בכניסה והתאריכים נתפסים מהר, לכן השתדלו לרכוש כרטיסי כניסה מראש. תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets או דרך אתר GetYourGuide ולחסוך את ההמתנה בקופות. 

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

כיכר לסטר
Leicester Square

אם אתם מחפשים חיי לילה ובילויים זה המקום בשבילכם. כיכר לסטר היא המרכז הקולנועי של לונדון, עם בתי קולנוע מהגדולים ביותר בבריטניה, תיאטראות, מועדונים ובתי קזינו. הכיכר מיועדת רק להולכי רגל ותמיד עמוסה בתיירים. אם יתמזל מזלכם תוכלו לראות אומני רחוב שמופיעים בכיכר.
במרכז הכיכר יש פארק קטן ובו פסלים של משפיענים מההיסטוריה ומעולם הקולנוע כמו וויליאם שייקספיר, אייזיק ניוטון וצ'ארלי צ'פלין. אנחנו ביקרנו בכיכר בתקופת הכריסמס והיא הייתה מקושטת בעיטורי החג, בובות סנטה ודוכנים צבעוניים של מזכרות ומזון.

אם אתם מבקרים בלונדון (לא בעונת השיא) ואתם מעוניינים ללכת למחזות זמר תוכלו להגיע לכיכר ביום של ההופעה ולהזמין שם כרטיסים בחצי מחיר. יש שם מספר דוכנים שמוכרים כרטיסים במחיר זול משמעותית מהמחיר הרגיל.

Leicester Square

מחזמר בווסט אנד
West End Musicals

רובע ווסט אנד הוא רובע התיאטראות המפורסם של לונדון, מוצגים בו מופעים מושקעים ומהפנטים ואין ספק שאם הגעתם עד ללונדון אנחנו ממליצים לכם לפנות כמה שעות ולבחור באחד ממחזות הזמר המוצגים לאורך כל השנה. אבל אל תצפו שהבחירה תהיה קלה, יש המון אפשרויות טובות, מהמחזה של מלך האריות ועד בוב מארלי ולא נדבר על זה שכל פעם עולה מופע חדש ומושקע שיהפוך את הבחירה לקשה אפילו יותר. אנחנו החלטנו ללכת עם הלב, כי עם דיסני אי אפשר לטעות ובחרנו ב"אלאדין" שהוצג בתיאטרון "הנסיך אדוארד".

מתלבטים באיזה מחזמר לבחור? ריכזנו במיוחד עבורכם את עשרת המופעים המומלצים ביותר בלונדון עם כל המידע שעליכם לדעת. קחו בחשבון שלכולם יש ביקוש גבוה ולכן כדאי לכם להערך בהתאם ולהזמין כרטיס כמה שיותר מוקדם. תוכלו להזמין כרטיסים מראש במחיר מוזל דרך אתר London Theatre Direct.

מחזמר מומלץ בלונדון
מחזמר מומלץ בלונדון
מחזמר מומלץ בלונדון

כיכר פיקדלי
Piccadilly Circus

ברוכים הבאים לכיכר העמוסה והצפופה ביותר בלונדון. כשתגיעו לכיכר לא תוכלו שלא לשים לב לכל שלטי הניאון הגדולים שמוארים על הבניינים בסגנון הטיימס סקוור בניו יורק. אנחנו ממליצים להגיע לשם בערב בזמן ששלטי הניאון בולטים ומרשימים הרבה יותר.

הכיכר היא כיכר משולשת שמלאה במסעדות מוכרות. אתם תוכלו לראות בה את מזרקת ההנצחה של הלורד שפטסברי, את תיאטרון הקריטריון ואת קניון ביתן לונדון. מתחת לכיכר נמצאת אחת מתחנות המטרו הכי מרכזיות של לונדון – Piccadilly Circus.

Piccadilly Circus

הגנים המלכותיים של לונדון
The Royal Parks

על ההייד פארק (Hyde Park) בטח יצא לכם לשמוע, הוא אחד הפארקים המפורסמים ביותר בעולם והוא שייך לגנים המלכותיים של לונדון. הפארק הענקי נמצא במרכז העיר והוא בגודל 2.5 קמ"ר, ממנו תוכלו לצאת ישר לרחוב אוקספורד המפורסם.
מה עושים בהייד פארק? ברחבי הפארק תראו לא מעט סנאים חמודים ואם תביאו אתכם כמה אגוזים הם גם יבואו להגיד לכם שלום מקרוב. תוכלו לראות שם לא מעט אנדרטאות, בין היתר את המזרקה לזכר הנסיכה דיאנה או שתוכלו סתם לשבת לשתות קפה באחד מבתי הקפה ברחבי הפארק.

צמוד להייד פארק נמצא פארק גני קנזינגטון (KensingtonGardens ( שגם הוא אחד מהגנים המלכותיים ובו תוכלו לראות את ארמון קנזינגטון המלכותי (Kensington Palace) שמשמש היום כמוזיאון וביתם של הנסיך ויליאם והדוכסית מקיימברידג'.

Hyde Park
Kensington Palace

אם תרצו לערוך סיור בארמון קנזינגטון תוכלו לרכוש כרטיס אונליין בצורה נוחה דרך אתר Tiqets או דרך אתר GetYourGuide ובכך גם לחסוך את ההמתנה בקופות.

בהזמנה דרך הקישור המצורף, השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה על כל האטרקציות באתר Tiqets. 

פארק ווינטר וונדרלנד
Winter Wonderland

מדי שנה בתקופת חג המולד (בין החודשים נובמבר-דצמבר) חלק מההייד פארק הופך להיות פארק שעשועים באווירת החג. זו אטרקציה בפני עצמה והיא בגדר חובה למי שאוהב פארקים וגם סתם לחובבי שווקי הכריסמס. 
הפארק מלא במתקני שעשועים, דוכני מזון ושתייה והוא הדרך המושלמת להיכנס לאווירת הכריסמס.

הביקוש לווינטר וונדרלנד גבוה מאוד לכן אנחנו ממליצים להגיע מוקדם. בנוסף, ישנו איסור על הכנסת בקבוקים מכל הסוגים (כן גם מים), רחפנים, זיקוקים וכל דבר שיכול לשמש ככלי נשק. אנחנו לא הספקנו להגיע בשעה שקבענו לעצמנו ולא היה לנו סיכוי להספיק ולהנות מכל המתחם.

התשלום מתבצע לכל מתקן בנפרד באמצעות קניית כרטיסיות במקומות ייעודיים ברחבי המתחם. יש הרבה מתקנים, לכן הסכום יכול בקלות להצטבר אם תרצו לעלות על הכל. תהיו מחושבים ותחליטו מראש מה מעניין אתכם. בכל מקרה ניתן להעזר במפת הפארק באתר הרשמי של ווינטר וונדרלנד ולתכנן מראש על מה תרצו לעלות. 

קחו בחשבון – קר מאוד! אתם נמצאים בפארק פתוח, יש כמה "אזורי חימום" במקום אבל בהנחה שאתם נמצאים בתור למתקן או בתנועה הם לא כל כך יעזרו לכם. תתלבשו בהתאם.

Winter Wonderland
Winter Wonderland

אטרקציות נוספות בלונדון

קתדרלת סנט פול
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide

מוזיאון התחבורה של לונדון
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide

מוזיאון מאדאם טוסו
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide
או דרך האתר הרשמי של מאדאם טוסו

הרפתקאות שרק
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide
או דרך האתר הרשמי של הרפתקאות שרק

סי לייף – האקווריום של לונדון
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide
או דרך האתר הרשמי של סי לייף לונדון

גן החיות של לונדון ZSL
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide / Klook

שייט לאורך נהר התמזה
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide

ביקור בדאנג'ן
לרכישת כרטיסים: Tiqets / GetYourGuide

נשמח אם תשתפו את האתר ותעזרו לנו להגיע למטיילים נוספים שמתכננים להגיע ללונדון ואל תשכחו לשלוח גם לשותפים שלכם לטיסה!

איפה לישון בלונדון?

האטרקציות והאתרים המפורסמים בלונדון מפוזרים ברחבי העיר, לכן אין אזור אחד שנחשב למרכז העניינים. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לשים לב אליהם בבחירת מלון, זה שהוא נמצא בקרבת תחבורה ציבורית, כדי שתוכלו להגיע בקלות לכל המקומות המעניינים. צירפנו לכם מלונות מומלצים ברמות מחיר שונות.

5/5

מלון מגניב ומעוצב במיקום מעולה ברובע בלומסברי וקרוב לתחנת מטרו. עם בריכת שחייה, ספא, חדר כושר, מסעדה ובר-קפה.

NYX Hotel מלון מומלץ בלונדון
4/5

מלון מודרני ומעוצב עם מסעדה ובר-קפה, חדר כושר, סאונה ובריכת שחייה. צמוד לתחנת מטרו ומרחק הליכה קצר מהלונדון איי.

Park Plaza London Waterloo
4/5

מלון במיקום מרכזי ליד קובנט גארדן, הסוהו ורח׳ אוקספורד. במלון תוכלו להנות מהשכרת אופניים בחינם, מסעדה, בר משקאות ועוד.

מלון מומלץ בלונדון The Hoxton, Holborn
4/5

מלון מקסים ומרכזי עם שירות מצוין ובמיקום מושלם, ממש ליד רחוב אוקספורד.

The Resident Soho
3/5

מלון במיקום מעולה עם חדרים מרווחים, מרחק הליכה קצר מרחוב אוקספורד ומתחנת מטרו.

3/5

מלון חדש ומעוצב שצמוד לתחנת מטרו. המלון מתאים מאוד לזוגות ויש בו צוות מאוד שירותי ונחמד.

ibis London Canning Town

כרטיסי הטבות לאטרקציות בלונדון

בלונדון יש לא מעט אתרים שהם בגדר חובה למי שמבקר בה בפעם הראשונה (מצודת לונדון, ארמון וסטמינסטר, מגדל השארד ועוד), אנחנו מאמינים שהרוב מבקרים בשני אטרקציות לפחות. אז אם אתם בכל מקרה מתכוונים לרכוש יותר מאטרקציה אחת, ישתלם לכם לרכוש את אחד מכרטיסי ההטבות הבאים שמציעים כניסה למבחר גדול של האטרקציות המובילות בלונדון ויחסכו לכם לא מעט כסף.

כדי לעשות לכם סדר, נסביר על כל אחד מהכרטיסים ומה הוא נותן.

אקספלורר פס של GoCity הוא כרטיס דיגיטלי שמקנה כניסה לאתרים בלונדון לפי כמות אטרקציות שתבחרו.
בוחרים את סוג הכרטיס לפי כמות האטרקציות שתרצו לבקר בהן, מורידים את הכרטיס למכשיר הנייד ומציגים אותו בכניסה לאטרקציה.
הכרטיס של אקספלורר פס משתלם במיוחד משום שמחיר הכרטיס הוא נמוך יותר מהסכום שתשלמו בסה״כ אם תקנו כרטיסים לכל אטרקציה בנפרד.

השתמשו בקוד SOTQPROM5 כדי לקבל מאיתנו 5% הנחה בעת ביצוע ההזמנה.

גם לונדון פס של GoCity הוא כרטיס דיגיטלי שמקנה כניסה ליותר מ-80 אטרקציות מרכזיות בלונדון לפי מספר הימים שתבחרו לנצל.
בוחרים את כמות הימים שתרצו להשתמש בכרטיס, מורידים את הכרטיס למכשיר הנייד ומציגים אותו בכניסה לאטרקציה.
הכרטיס של לונדון פס משתלם במיוחד וחוסך לכם כ-50% ממחירי הכרטיסים הרגילים!

עם הכרטיס תקבלו גם הטבות נוספות כולל כניסה מהירה (ללא תור) באטרקציות עמוסות, הנחות בחנויות מתנות ועוד.

כרטיס דיגיטלי נוסף ומאוד פופולרי אצל תיירים הוא ביג סיטי סייבר, אולי אתם מכירים אותו בשמו הקודם – מרלינס מג׳יקל (Merlin's Magical London Passes). הכרטיס מאפשר לכם לבחור בין חבילות שונות המשלבות מגוון אטרקציות מפורסמות בלונדון כמו לונדון איי, מאדאם טוסו, הדאנג׳ן, סי לייף, שרק ועוד, ויכול לחסוך לכם עד 75 פאונד בהשוואה לקניית כרטיסים בודדים.

כרטיס דיגיטלי של אפליקציית קלוק שמקנה כניסה לאתרים בלונדון לפי כמות אטרקציות שתבחרו ויכול לחסוך לכם עד 50% ממחירים הכרטיסים. קלוק פס מעניק כניסה בין היתר לגשר מצודת לונדון, לונדון איי, אולפני הארי פוטר, סטונהנאג׳, קתדרלת סנט פול, גן החיות של לונדון ועוד. 
הכרטיס של קלוק פס תקף ל-30 יום ומעניק לכם גמישות בבחירת מועד הביקור!

עוד מקומות שכדאי לכם להכיר

שווקים וקניות בלונדון

שווקים וקניות בלונדון

שווקים מקושטים באווירת כריסמס, מתחמי קניות ואוכל

אולפני הארי פוטר בלונדון

אולפני הארי פוטר

סיור קסום באחת האטרקציות המבוקשות ביותר בלונדון

מחזות מומלצים בלונדון

מחזות זמר בלונדון

עשרת מחזות הזמר בלונדון שאתם חייבים להכיר

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.

שתפו את ההמלצות עם השותפים שלכם לטיול או שלחו אותם לעצמכם כדי לקרוא מאוחר יותר