מחזות הזמר המומלצים ביותר בלונדון

אחת מהאטרקציות שנחשבות לחובה בלונדון בעינינו (וגם בעיני עוד הרבה ממטיילים) היא צפייה במחזמר! לפחות אחד, אם לא יותר. אז מן הסתם לא יכלנו לוותר על החוויה.

ההפקות בלונדון הן לרוב ברמה מאוד גבוהה והן מצליחות לעורר לחיים דמויות מסיפורים וסרטים שונים ולכמה שעות מכניסות אתכם לעולם מופלא וחדש. לכן, כדי לעשות סדר, ריכזנו לכם את עשרת מחזות הזמר המומלצים ביותר (פלוס בונוס: מופע מיוחד לזמן מוגבל) ולכם נשאר רק לבחור.

למקרה שחיפשתם ולא מצאתם: יש מחזות זמר שהיו בעבר ברשימה, כמו "אלאדין", ״מרי פופינס״, ״&ג׳ולייט״ ועוד, אך כרגע לא מוצגים בלונדון לצערנו.

הכרטיסים למחזות זמר בלונדון נחטפים ברגע, במיוחד המוכרים והמומלצים. המופעים שברשימה מבוקשים מאוד, אז אם יש לכם העדפה למופע ספציפי ואתם מעוניינים להשיג מקומות טובים אנחנו ממליצים לרכוש כרטיסים כמה שיותר מוקדם.

מלך האריות

The Lion King

אם אתם מרגישים אבודים ולא יודעים באיזה מחזמר לבחור, תמיד אפשר להתחיל בקלאסיקה, המחזמר המפורסם מלך האריות הוא מחזמר עטור פרסים שסוחף את הקהל בלונדון כבר 22 שנים.
המחזמר של מלך האריות הוא המחזה הנמכר ביותר בלונדון, הוא מוצג בתיאטרון ליסאום (Lyceum Theatre) באזור הווסט אנד ומבוסס על סרט האנימציה הקלאסי והאהוב של דיסני.
המחזמר ייקח אתכם לספארי באפריקה עם תפאורה מרשימה וצבעונית, אפקטים מדהימים ומוזיקה קסומה שכוללת כמובן את השירים המוכרים מהסרט של אלטון ג'ון, ועם כל אלה, אין מצב שלא תהנו. על ההפקה המוזיקלית אחראי לא אחר מאשר הנס צימר (שאחראי על המוזיקה גם בשודדי הקאריביים, גלדיאטור, מדגסקר ועוד).
את הסיפור עצמו אנחנו מניחים שאין צורך להציג, כמו שאמרנו – קלאסיקה.

למי מתאים המחזמר? לכל המשפחה, חובבי הסרט מצוייר וחובבי דיסני בפרט ייהנו במיוחד.
הכניסה לילדים החל מגיל 3, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות מלך האריות המחזמר

מאמא מיה!

!MAMMA MIA

המחזמר של מאמא מיה! הוא להיט מטורף בלונדון והוא מבוסס על השירים האהובים של להקת אבבא.
המחזמר מוצג בתיאטרון נובלו (Novello Theatre) בווסט אנד של לונדון והוא זכה לשבחים רבים ברחבי העולם.

העלילה של מאמא מיה מתרחשת באי יווני קסום ומתארת את המסע של סופי למצוא את אביה שמעולם לא הכירה.  המחזמר נכתב על ידי המחזאית הבריטית קת'רין ג'ונסון והוא מספק סיפור אהבה על זהות, חברות ומשפחה, יחד עם השירים הקלאסיים של להקת אבבא, שחוברו על ידי בני אנדרסון וביורן אולבאוס, חברים לשעבר בלהקה שהיו גם מעורבים בפיתוח המחזמר.
למי שלא מכיר – אבבא נחשבת לאחת מלהקות הפופ הפופולריים ביותר בכל זמנים, שזכתה פעם אחר פעם במקום הראשון של מצעדי הפזמונים במדינות רבות רחבי העולם. השם של המחזמר לקוח מתוך הלהיט של הלהקה משנת 1975 – "מאמה מיה".
עד עכשיו, ראו את המחזמר יותר מ-65 מיליון אנשים ברחבי העולם ב-50 הפקות בינלאומיות וב-16 שפות שונות, כולל פה בישראל.

למי מתאים המחזמר? לכולם, אך אם אתם חובבי הז'אנר או מעריצי להקת אבבא תהנו אפילו יותר.
הכניסה לילדים החל מגיל 3, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות מאמא מיה המחזמר

בחזרה לעתיד

Back To The Future

המחזה הנהדר שמבוסס על סרט הקולנוע המפורסם מ-1985, זוכה פרס אוליבייה עבור המחזמר החדש הטוב ביותר.
למקרה שאולי אתם לא מכירים, הסרט האהוב "בחזרה לעתיד" היה שובר קופות בזמנו וזכה להצלחה רבה בעולם, בעקבותיו יצאו שני סרטי המשך, סדרת אנימציה, מתקן בפארק שעשועים ומשחקי וידאו.
העלילה מספרת על מרטי, נער רוקנ'רול טיפוסי שנשלח בטעות חזרה בזמן לשנת 1955. לפני שיוכל לחזור ל-1985 (השנה בה הוא חי) מרטי חייב להבטיח שהוריו בגיל התיכון יתאהבו, אחרת לא יהיה לו עתיד לחזור אליו.

המחזמר מוצג בתיאטרון אדלפי (Adelphi Theatre) בווסט אנד של לונדון.

למי מתאים המחזמר? לכל המשפחה, חובבי הסרט ייהנו במיוחד. הכניסה לילדים החל מגיל 4 אך המופע מומלץ מגיל 6, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות בחזרה לעתיד המחזמר

גריז

Grease

המחזמר הקלאסי הבינלאומי גריז הוא הותיק והמפורסם ביותר ברשימה. הוא התחיל ב-1971 כמחזמר אמריקאי בשיקגו וזכה להצלחה אדירה בברודווי, שבר את שיא ההופעות וגם זכה להפקת הסרט המוכר עם ג׳ון טרבולטה. היום גריז הוא אחד ממחזות הזמר המבוקשים ביותר בלונדון (וגם ברחבי העולם) והוא מוצג בתיאטרון דומניון (Dominion Theatre) באזור הווסט אנד.

עלילת המחזמר מתארת את סיפור האהבה של סנדי הביישנית ודני הכריזמטי. הם מכירים בחופשת הקיץ ונפגשים בתיכון, שם הם מתמודדים עם בעיות נוספות כמו מרד נעורים, עבריינות ומקובלות חברתית.
גם אם אתם נחשפים אליו בפעם הראשונה, תוכלו לזהות במחזמר כמה מהשירים המוכרים שהפכו ללהיטים קלאסיים. המופע עבר שינויים רבים במהלך השנים כדי להיות מותאם גם לקהל בגילאי בית הספר ושולבו בו גם קטעים מתוך הסרט. 

למי מתאים המחזמר? המחזמר מומלץ מגיל 7 ומעלה. שימו לב שהמופע מכיל מעט תכנים בעלי אופי מיני. הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות גריז המחזמר

מולאן רוז' המחזמר

Moulin Rouge! The Musical

אל תתבלבלו, לא מדובר במופע הקברט המפורסם שמוצג בפריז אלא במחזמר שמבוסס על הסרט המפורסם של מולאן רוז' משנת 2001.
המחזמר מולאן רוז׳ מוצג בתיאטרון פיקדילי (Piccadilly Theatre) בווסט אנד בלונדון.
העלילה מספרת על שני אוהבים צעירים שנפגשים במקרה במולאן רוז' של פריז. כריסטיאן הוא אמן צעיר שעובר לרובע מונמארטר בפריז וסאטין היא הרקדנית והכוכבת הראשית של המולאן רוז'. כשהזוג נפגש מתפתח סיפור אהבה מצחיק ומרגש, שנמצא בסכנה בגלל הדוכס העשיר שמחזיק בסאטין.
השירים מהסרט הם מה שהופך את המחזמר הזה לקלאסיקה עם להיטי פופ פופולריים של אמנים מפורסמים כמו דיוויד בואי, אלטון ג'ון, כריסטינה אגילרה ועוד.

למי מתאים המחזמר? המחזמר מומלץ לגילאי 12 ומעלה, שימו לב שיש הרבה תלבושות חשופות במחזמר. הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות מולאן רוז' המחזמר

שש / סיקס

SIX

SIX הוא מופע פופ צעיר ויוצא דופן שהוא בעיקר חוויה של מוזיקה נשית.
SIX נכתב ע"י טובי מארלו ולוסי מוס שהגו את הרעיון בזמן הלימודים שלהם באוניברסיטת קיימברידג', וכתבו את המחזמר בזמן שלמדו למבחני הגמר שלהם.
המחזמר מספר את סיפור חייהן של שש נשותיו של מלך אנגליה, הנרי השמיני, ובמהלכו הן מתחרות אחת מול השניה בשירה משום שכל אחת מהן רוצה להפוך לזמרת הראשית של השישיה.
המופע עטור הפרסים מוצג בתיאטרון וודוויל (Vaudeville Theatre) בווסט אנד בלונדון. נכון להיום, ההפקה של SIX הייתה מועמדת ל-5 פרסי אוליבייה (פרסי התיאטרון בלונדון), כולל המחזמר הטוב ביותר.

למי מתאים המחזמר? לחובבי מוזיקת הפופ, סגנון המופע מזכיר להקות בנות כמו הספייס גירלס. שימו לב שרמת האנגלית במופע קצת יותר גבוהה ממחזמר רגיל. הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות סיקס המחזמר

לשבור את הקרח / פרוזן

Frozen The Musical

פרוזן הוא המחזמר המצליח של דיסני בו תכלו להנות מהפסקול והשירים המקוריים מתוך הסרט לצד שירים חדשים ומקוריים שנכתבו במיוחד עבור המופע.
המחזמר פרוזן מוצג בתיאטרון רויאל דרורי ליין (Theatre Royal Drury Lane) בווסט אנד בלונדון ומבוסס על סרט האנימציה המצליח והאהוב של דיסני. אם אתם חובבי הסרט זו ההזדמנות שלכם לראות את הדמויות האהובות עליכם מתעוררות לחיים על הבמה הגדולה.
המחזמר ייקח אתכם לעולם הקסום של ארנדל, שמתעורר לחיים כדי לספר סיפור של אהבה ותקווה, בו תצטרפו למסע של האחיות אנה ואלזה ושל אולף איש השלג.
הפסקול האהוב מהסרט יחד עם העיצוב המרשים של התפאורה, האפקטים והתלבושות יוצרים יחד חוויה מהאגדות. ההפקה מרשימה ביותר, לא פחות מהצגות אחרות של דיסני כמו מלך האריות ואלאדין. 

למי מתאים המחזמר? לכל המשפחה, חובבי הסרט ייהנו במיוחד. הכניסה לילדים החל מגיל 4 אך המופע מומלץ מגיל 6, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות לשבור את הקרח פרוזן המחזמר

מרשעת / וויקד

Wicked

המחזמר הקלאסי ועטור הפרסים של יוניברסל שמבוסס על הסיפור של הקוסם מארץ עוץ, אבל מזווית שונה ומעניינת.
וויקד מבוסס על רומן רב מכר בשם ״מרשעת״ מאת גרגורי מגווייר שהצליח לשכתב בצורה גאונית את העלילה ואת הדמויות מ'הקוסם מארץ עוץ'. המחזמר מתאר את הסיפור המוכר מנקודת מבטן של המכשפות. הוא מספר את סיפור חייהן של אלפבה המכשפה הרעה מהמערב, וגלינדה המכשפה הטובה מהצפון, החל מילדותן, דרך הפיכתן למכשפות ועד לרגע בו השתלבו בסיפור של הקוסם מארץ עוץ.
המחזמר וויקד מוצג בתיאטרון אפולו ויקטוריה (Apollo Victoria Theatre) בווסט אנד בלונדון, המחזמר כולו נוצץ ומרשים עם תפאורה שמעוצבת בצורה מדהימה ותחפושות מושקעות.

המחזמר הותיק הופיע מעל ל-6000 פעמים בלונדון וצפו בו יותר מ-10 מיליון איש. וויקד זכה במעל ל-100 פרסים בינלאומיים, ביניהם שלושה פרסי טוני (פרסי התיאטרון בברודווי), שני פרסי אוליבייה (פרסי התיאטרון בלונדון), פרס גראמי ועשרה פרסי WhatsOnStage.

למי מתאים המחזמר? לכל המשפחה. הכניסה לילדים החל מגיל 3, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות מרשעת וויקד המחזמר

מטילדה

Matilda The Musical

המחזמר מטילדה הוא יצירת מופת מוזיקלית וסיפור מעורר השראה על ילדה אמיצה שמעזה לשנות את גורלה.
המחזמר מבוסס על רומן ילדים בשם ״מטילדה״ מאת רואל דאל והוא מספר על ילדה מתוחכמת בת חמש לזוג הורים מתעללים שחושבים שהיא מטרד. גם בבית הספר מטילדה סובלת ממנהלת אכזרית, עד שביום אחד היא מגלה שיש לה יכולת טלקינזיס ומחליטה שהגיע הזמן ללמד את המבוגרים לקח. בעזרת הכוח ה-על טבעי שלה, היא מתגברת על כל המכשולים ומסייעת גם למורה שלה להשיב לעצמה את חייה.

המחזמר מטילדה מוצג בתיאטרון קיימברידג' (Cambridge Theatre) בווסט אנד בלונדון, והוא זכה להצלחה רבה בקופות ולשלל ביקורות חיוביות. בנוסף, המופע זכה במעל ל-100 פרסים בינלאומיים, כולל 24 פרסים למחזמר הטוב ביותר, 7 פרסי אוליבייה (מחזיק בשיא למחזמר בעל הכמות הגדולה ביותר של פרסי אוליבייה) ו-5 פרסי טוני.

למי מתאים המחזמר? לכל המשפחה. הכניסה לילדים החל מגיל 4 אך המופע מומלץ מגיל 6, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

נגן וידאו אודות מטילדה המחזמר

הארי פוטר והילד המקולל

Harry Potter and the Cursed Child

ברוכים הבאים לעולם הקוסמים הגדול של הוגוורטס! אמנם זה לא מחזמר אבל המופע כל כך מושקע שהוא היה חייב להכנס לרשימה. אם אתם מעריצי הארי פוטר מושבעים, ששבעה ספרים, שמונה סרטים וביקור באולפנים עדיין לא הספיקו לכם, המחזה הזה בול בשבילכם! תתכוננו לקבל כישוף כי תישארו מהופנטים כל המופע.

המחזה הארי פוטר והילד המקולל מוצג בתיאטרון פאלאס (Palace Theatre) בווסט אנד של לונדון והוא מוצג בשני חלקים. ההצגה מבוססת על הסיפור המקורי מאת הסופרת ג'יי קיי רולינג והבמאי ג'ון טיפאני.

הסיפור של המחזה מתרחש 19 שנים לאחר אירועי "הארי פוטר ואוצרות המוות" ומציג את הדור הבא של הדמויות מהספר. הארי פוטר, כעת עובד במשרד קסמים, בעל ואב לשלושה ילדים מתבגרים. בזמן שהארי מתמודד עם זכרונות מהעבר, בנו הצעיר אלבוס חייב להיאבק במשקל הכבד של המורשת המשפחתית. כשהעבר וההווה מתמזגים החושך מגיע ממקום לא צפוי, והארי ובנו נאלצים ללמוד את האמת בדרך הקשה.

המחזה זכה להצלחה סוחפת בכל העולם. ההפקה של המחזה זכתה בתשעה פרסי אוליבייה (פרסי התיאטרון בלונדון), כולל המחזה החדש הטוב ביותר, ושברה את שיא הפרסים המוענקים באותה שנה למחזה אחד בלונדון. בנוסף, ההפקה זכתה בשישה פרסי טוני, פרס Evening Standard Theatre עבור ההצגה הטובה ביותר, 3 פרסי Critics Circle, ו-10 פרסי WhatsOnStage. ועם כל כך הרבה פרסים, מי אנחנו שנתווכח.

למי מתאים המחזה? לגילאי 10 ומעלה, בעיקר למעריצי הארי פוטר ומי שמכיר את עולמו של הקוסם, הכניסה מתחת לגיל 16 מחייבת ליווי של מבוגר.

שימו לב: ההצגה היא בשני חלקים. בעת הזמנת הכרטיסים תתבצע הזמנה אוטומטית לשני החלקים בו זמנית. תוכלו לבחור אם לצפות בשני החלקים באותו היום או ביומיים רצופים, תלוי בזמינות.

נגן וידאו אודות הארי פוטר והילד המקולל המחזמר

רובע התיאטראות בלונדון, או בשמו המוכר יותר – ווסט אנד, הוא הרובע המבוקש ביותר ללינה, בין היתר כי שם מוצגים כל מחזות הזמר שמופיעים ברשימה. אז אם אתם יודעים שתהיו במחזמר אחד לפחות ובא לכם לישון קרוב לתיאטרון הזמינו מלון בווסט אנד של לונדון. כדאי להזדרז כי החדרים במלונות נחטפים מהר.

עוד מחזות / מופעים מומלצים

אם אחרי הרשימה הזאת עדיין לא הצלחתם למצוא מופע שהוא בול בשבילכם, אולי תוכלו למצוא אותם כאן. ריכזנו לכם עוד שישה מופעים ומחזות פופולריים בלונדון שכמעט ונכנסו לדירוג. כמובן שגם הם מבוקשים מאוד ומומלץ להזמין כרטיסים בהקדם.

טינה

TINA

מחזמר המבוסס על חייה של היוצרת והזמרת טינה טרנר, מוצג בתיאטרון אלדוויץ'. 

מחזמר טינה

ספר המורמונים

The Book of Mormon

מחזה סאטירי מצחיק לבעלי אנגלית טובה, מוצג בתיאטרון הנסיך מויילס.

ספר המורמונים המחזמר

עלובי החיים

Les Miserables

המחזמר המצליח והמפורסם המבוסס על הרומן מאת ויקטור הוגו, מוצג בתיאטרון המלכה.

עלובי החיים המחזמר

המילטון

Hamilton

המחזמר מבוסס על חייו של אלכסנדר המילטון, מוצג בתיאטרון ויקטוריה פאלאס.

המילטון המחזמר

פאנטום האופרה

Phantom of the Opera

המחזמר המצליח ביותר בכל הזמנים המבוסס על רומן גותי, מוצג בתיאטרון הוד מלכותה.

פאנטום האופרה המחזמר

אבבא

ABBA Voyage

מופע הולוגרמות חדשני עם שירי להקת הפופ השוודית – אבבא, מוצג בהיכל ABBA Arena

Abba Voyage מופע בלונדון

בונוס! מופע לזמן מוגבל

We Will Rock You

חובבי להקת קווין ופרדי מרקורי תתכוננו – המחזמר הזה במיוחד בשבילכם!

המופע We Will Rock You מוצג בתיאטרון הקוליסאום (London Coliseum) בלונדון להרצה מוגבלת בתקופת הקיץ עד ה-27 באוגוסט 2023, אז אם יוצא לכם לבקר בלונדון כעת הזמינו כרטיסים בהקדם!

המחזמר הבריטי שיצרו בן אלטון ולהקת קווין, כבר זכה בפרס אוליבייה בשנת 2011 בתור המחזמר הטוב ביותר, וגם זכה להצלחה אדירה ברחבי העולם: עד כה צפו במחזמר יותר מ-20 מיליון אנשים ב-28 מדינות שונות, כולל פה בישראל.

הפקה הבילאומית כולל קאסט של כ-50 שחקנים, רקדנים וזמרים שמבצעים על הבמה 24 להיטים של הלהקה, כמו Under pressure, Radio Ga Ga וכמובן -Bohemian Rhapsody.

עלילת המחזמר מתרחשת בעתיד על כוכב שנקרא פעם כדור הארץ במציאות של תרבות גלובלית בה כולם צופים באותם סרטים, לובשים אותם בגדים וחושבים את אותן מחשבות. אך ההתנגדות לכך גוברת ופורצת מחאה על ידי זוג גיבורים צעירים שיוצאים להציל את העולם ואת מוזיקת הרוקנרול.

למי מתאים המופע? המופע מותאם לכל הגילאים, מעריצי להקת קווין יהנו במיוחד.

המחזה בלעדי ומוגבל בזמן, לכן אנחנו ממליצים להזמין כרטיסים במהרה לפני שהם יאזלו!

נגן וידאו אודות מחזמר מומלץ בלונדון We Will Rock You

נשמח אם תשתפו את האתר ותעזרו לנו להגיע למטיילים נוספים שמתכננים להגיע ללונדון ואל תשכחו לשלוח גם לשותפים שלכם לטיסה!

- עוד מקומות שכדאי לכם להכיר -

שבוע כריסמס בלונדון

שבוע כריסמס בלונדון

כל האטרקציות השוות ביותר בעיר באווירת חג הכריסמס

שווקים וקניות בלונדון

שווקים וקניות בלונדון

שווקים מקושטים באווירת כריסמס, מתחמי קניות ואוכל

אולפני הארי פוטר בלונדון

אולפני הארי פוטר

סיור קסום באחת האטרקציות המבוקשות ביותר בלונדון

הירשמו עכשיו וקבלו טיפים ומדריכים לפני כולם

© All Rights Reserved SOTravelBlog, 2021.

שתפו את ההמלצות עם השותפים שלכם לטיול או שלחו אותם לעצמכם כדי לקרוא מאוחר יותר